Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1147 ggr
Tarkan
0

Nettsider med annonser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Siden jeg holder til i Norge, er det litt vanskelig å vite hvilke internett sider i Sverige man kan legge ut en salgsannonse på. Har dere noen forslag til mye besøkte internett sider, der man får lagt ut annonser? På forhånd takk.

Tarkan på bildet (til salgs :().

Zetter
0

Prova www.hastnet.se

www.ponnytravet.com

www.bukefalos.com

Finns säkert många fler men jag kommer inte på någon just nu. Kolla om det finns några finska.

CarinaO
0

Finns också www.blocket.se  Lycka till!

LLennartsson
0
Tarkan
0

Takk for all hjelp til nå! :)

crazycattiz
0

Jag skulle behöva hjälp att annonsera i norge och finland :) någon som kan hjälpa mig?

Tarkan
0

Jeg skulle også hatt sider til Finland .. Men jeg klarer ikke å annonsere på blocket.se, jeg bor jo ikke i Sverige og får ikke fyl inn riktig postnummer :/

LLennartsson
0

Jag vet vad man kan göra om man inte klara av svenskan. http://translate.google.se/#

Stall Bråna

Tarkan
0

#7 Jeg forstår svensk, hehe. :) Problemet er at jeg må ha postnummer og bosted i Sverige for å annonsere på blocket.se, men det er litt vanskelig siden jeg bor i Norge .. :/

CarinaO
0

Tycker man kan hjälpa varann med att annonsera..jag har hjälpt Kristine att annonsera ut sitt russ Tarkan på blocket :)

http://www.blocket.se/boden/Mycket_pontensial_5_arigt_russvalack_24738435.htm?ca=1_3&w=0

Ammiii
0

Det har precis öppnat en ny sida också!
Den har bara smygöppnat ännu, men ska i gång med en massa skoj erbjudanden från 1 december!
Värt att hålla koll på! Mao!

www.hastfynd.se

Tarkan
0

#9 Jeg syntes også det er viktig å hjelpe hverandre å annonser, tusen takk for all hjelp. Mange fine ponnier til salgs for tiden, men som dessverre ikke blir lagt merke til.

crazycattiz
0

Ingen som kan hjälpa mig att annonsera i norge och finland?