2 åring E Korsnäs Brådis
En skönhet som vann 2 åriga hingsklass på Tomelilla
LGs Jazz hingst E Korsnäs Brådis rek 2.50
U Jazmin
Ue Skotte rek 2.45
Jazz är inkörd o i träning så att han är färdig för kval.
Nåt för kriteriet 2010?
Liksom många av Brådis avkommer är han väldigt vänlig och trevlig. Van att lastas och bli skodd. Är vacc influensa och stelkramp. Är reg Sptf o har pass.
För mer nfo ring 0704-923832

fin han är vad fick han för poäng?

Visst är han vacker! Tycker i alla fall jag…synd att kastrera. Han fick39p Hade lite svårt att slappna av men han är ju bara 2….

wow vilken snygging! lycka till med ett nytt hem till honom :)

Vad klantig jag är Brådis rek ska vara 1.50 och Skottes 1.45 såklart

hehehee lite klantig kanske ;)

He he det är ju inte jag som kör så är jag ursäktad då?
Inte meningen att baktala din fina hingst
Han är supermysig min lille "Olle" /marianne

Haha ja de är så lungt så.
åh han är så fin! Attans att jag inte kan köpa mig en egen just nu! Men lycka till med försäljningen på denna godbit :)
Han var en av de finaste jag sett på länge! Tyvärr kan jag inte ha en till.

Gud, vad snygg! Och min favvofärg har han också!!! Lycka till med försäljningen!
Han är sååå fin!! o ännu finare i verkligheten..den som köper honom får en kanon ponny!!

#11 Ja du tävlar ju han halvbror så du vet ju hur trevliga de är.
Jazz är oerhört arbetsvillig o stark. Är man stark måste man vara snäll o det är han.

Vi ska in och träna på Jägers på lördag

putt
är han enbart till salu eller kan han lånas? :)

Som vi tänker nu är han till salu men hittar vi inte rätt köpare behåller vi honom o tävlar honom, men vi har två 1 åringar som vi behöver börja jobba med och tiden räcker liksom inte riktigt till…..
Stor och snäll är hans pappa också! Jag leder honom i pannluggen ut och in varje dag……
har skrivit ett meddelande till dig :)

han var sjuuukt fiin :D
det är syn att jag inte kan ta en två åring just nu :/ vill ha en lite erfaren häst, men lycka till han har ju bra stam med :D
Finns ha kvar? Han är jättefin!

# Ja han finns kvar är du intresserad?
Han är jätte fin! Dock är jag väldigt osäker på att skaffa en hingst som första häst…

Det går ju att kastrera honom om man vill? Han är otroligt snäll därför kallas han "Olle"- mors lille
Olle
Hej!
Har kontaktat dig via er hemsida!

Jag svarar dig ikväll hemifrån:) Marianne

ja synn att han är hingst och två år :/ arnass hade jag velat låna honom !!

putt