Nåå, vad fick Du i julklapp?? ;)
Fick du det du önskade? Något bättre eller något sämre?

Jag fick en plasma tv till rummet och gymkort och presentkort och grejjer till pållarna :D Jätte bra!
Varma sockor precis som jag önskat mig, samt några trisslotter. Tyvärr vann jag inget på dom! Två fina blusar,tofflor, en bok och en årsprenumeration på en hundtidning fick jag också bl.a. Jag är mycket nöjd och glad. Tack min kära familj !

Jag fick de jag önskade mig typ .. :D
En systemkamera :D
3 plagg :)
Travrondens vinternummer :D
DVD film PoTC - DMC
500 :-
Helt klart nöjd … systemkameran är den bästa julklappen nånsin .. :D

En ny dress, Halsband, present kort på kläder, 2 väskor.
Det va la kanske inte den bästa julen, fick en dress . Men ville hellre haft en ponny!

fick pengar o en kamera..

Jag fick en rid/köroverall, två biobiljetter med middag till dem, presentkort på kicks,presentkort hos frisör, dvd-filmer, power stövlar.m.m =)
Gave kort & Walshten hjelm, med spraying inkld! må bare finne et mønster jg liker
Travronden vinternumret
Mobil ( sony ericsson w850i som jag önskat mig)
En spegel
Boken Travet i våra hjärtan
present kort på kläder
Tofflor

En resa till Kanarieöarna
Pengar
Tävlingstäcke till ponnyn
"Namnpannband" H Calvero
Förbygel med namn
Presentkort på kläder och lite annat smått och gott

Ett jättesnyggt vintertäcke, såklart blått till blåsippa. Lite kläder och lite annat smått och gott som t.ex Paris hilton parfym som luktade jättegott..

pannband till rocky, regnställ som jag kan ha när jag kör (finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder). smycken, pengar m.m .. men också massa kramar från mina kusiner som jag typ aldrig träffar ananrs en på julafton ^^…enda tjejen bland kusinerna men de va skit kul iaf..förutom att dom mobbar mig för att jag e yngst.

"Namnpannband" Pegasus , Ny snowboard+skor och sånt 

Jag fick en iPod Nano, sidostänger till "Krut", PS2-spel, filmer och nåt plagg och annat smått o gott som kan va både bra och kul att ha! =) Hoppas ni har/haft en trevlig jul! Nu väntar ett Nytt Roligt Ponnytravår! 

Jag fick nån form av iPod-shuffel, 2 centimeter lång X)
Ingen hästsak? Snåla föräldrar man har!

Jag fick russtamböckerna, en pannlampa "bra när man ska hämta svidisarna på kvällarna" dvd-filmer, det sämsta jag fick var väl b.l.a en kareokedvd med bla Björn Skifs, Amy Diamond, Darin mfl…otroligt att dom har lyckats samla alla artister som jag avskyr på en dvd…sedan en jusstake med bordduk-har aldrig gillat sånt…

MARKUS FAGERVALLS SKIVA!! MITT LIV ÄR RÄDDAT!!!

I Julklapp (kombinerad med tidig 30-års present) så fick jag en resa till Thailand av min sambo! Jag har länge velat åka dit…
Sedan fick jag och min syster en ny vagn att köra med hemma! Precis vad vi önskade oss! Tack för det :o)

jag fick en ny mobil , massa massa kläder , massa saker till hästarna o massa rid/kör och stall kläder , grejer till mitt nya rum , speciall kudde till min onda nacke , påslakan , smink me tillbehör o så , parfym, choklad , pengar och massa massa mer ;)

Jag är jättenöjd med det jag fick! Bla förbygel med namn, nya transportskydd, lite kläder, presentkort, segertavlor, fotografier, filmer, en riktigt trevlig helg med släkten och en hel del annat
Jag fick en hel del kläder, ett vintertäcke till hannibal, ett fleecetäcke till Calippo, nya senskydd, ett akvarie Lexikon, ett pilgrim armband av min sambo. Och massor av mer saker som jag inte orkar räkna upp. (Ja, jag har en stor familj=))

Pengar, OC Boxerna, parfym, godis och så det bästa av allt: Smurfen!
Russhingst f. 05 

#4 och # 16 Det värst jag vet är när folk inte är nöjda med vart man har fått i julklapp eller presenter,..
Tycker man ska vara glad att man fått något över huvudtaget , allar har faktiskt inte råd kanske att köpa en häst eller hålla en häst … Vi föräldrar är kanske inte *skitrika*

Jag fick massor av fina saker, blev överväldigad. Bl. a en ny klocka, en tröja, ett fint partylinne, presentkort, boxningshandskar… och det bästa av allt…. en ny rockard! Äntligen!! Tack snälla familjen för alla fina klappar!

jag fick inget som jag önskade mig :( mina päron e jätte snåla.. syskonen… Det enda som dög va ju Biobiljetterna till mig o min kille :) men rästen va ju skit skit skit! :P

Fick en ny mobil, kläder, 2 sminkiningar eller behandlingar på Kicks, presentkort på kläder och på en hästaffär, sen lite annat, borstar te hästarna haha å en tutte som min syrra tyckte jag behövde ^^ haha å så fick man goodis ; D
Oj, vad stora julklappar de flesta tycks få! Varannan har ju fått en digitalkamera eller mobil… Själv får jag småsaker, BRA småsaker. Vill jag ha något så dyrt som en mobil exempelvis, så spar jag ihop själv. Men det är jag det :)

Jag fick åtta paket ballerinakex och presentkort på granngården. Sen fick hästen en jättehäftig grimma! =D

Jag fick en ny gitarr! :D Jättefin. Sen fick jag en massa småpryttlar också..

Jag fick en ny QH sele med huvudlag, förbygel och tömmar till plexis. Och en ny sadel till Brian. Rid/kör vinteroverall, reflexpaket, nya ridskor+chaps, privatlekitioner för instruktör med Brian, kläder, pengar, och massa annat, :)
Jag fick ett nytt körställ , en ny dator , en royal sulky vagn :D , pengar ,kläder , en ny tv till mitt rum :D

Lucas är du bortskämd? :P:P

#38 Håller med!:P

#37, shit pommes :P

Fick pengar presentkort och en ny dress

haha det är helt rätt lucas :D:D

#37… hahah o jag e helnöjd med mitt pannband till rocky b. xD
Jag fick det jag önskade mig.
En tavla med Björn Gopp på. Kläder, Pengar.

en tavla på Björn Goop* haha, vadå för tavla :) ??
Jag fick en dator :D

Fick också en dator! :P

#45 också nyfiken på vad det var för tavla .. :P Visa den :D