Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1350 ggr
Pinto_4ever
0

när får du köra russ?

1. vilket år får du köra shettis?

2. vilket år får du köra russ?

3. vilket år får du köra storhäst?

hur var detta inlägget?  skulle vara kul att veta, säg vad du/ni tycker…! :D

mvh Marielle

Pinto_4ever
0

asså jag skälv får köra  

russ: år 2007!

stor häst: är ganska bra länge kvar tills dess, så jag orkar inte tänka… :D

Ogge
0

Hej! Jag får också börja köra russ nästa år (2007)

amandahandersson
0

Jag har fått köra russ ett tag nu :P Däremot blir nästa år mitt sista bakom shettis.

Hannna
0

Stor häst: nästa år bara jag får klart dressen, läkarintyg och ta ut licensen:)

FridaNyberg
0

Får köraq stor häst nästa år :). Och shettis får jag inte köra längre, men ingen förlust för min del. bara kört två lopp med shettis, vann ett :)

Pinto_4ever
0

vad synd, men vad ska du göra me Juppe då? Ska han bli sällskaps häst på gården?

Lycka till med allt det då! :D

Men det var ju synd atta du bara "hann" köra två lopp med shettis, men grattis för segern då! :D Men då får du lycka till me storhästarna/storhästen! :D

mvh Marielle

amandahandersson
0

#6, njaa, de beror lite på vad hästen vill ^^ Han blir ju ändå 10 år,, och om han är less ska han inte behöva tävla. Men om han fortfarande är pigg och kry så kanske nån annan får köra honom. Jag ska försöka få min lillasyster att börja köra, hon blir 8 -08 ^^. Men om jag int inttar nån lämplig kusk och hästen inte vill blir han gårdshäst.

linnrisedal
0

får redan köra allti ihoppa. men om du menar tävla så får jag bara tävla Russ

Bumbi
0

Jag får oxå bara tävla russ. körde mitt sista shettis år 2006Gråter Men å andra sidan är d snart bara 2 år kvar tills ja får köra varmblodSkrattande

Pinto_4ever
0

okej okej! då vet ja! :D

okej, vad kul att du får köra allt ihop, men tråkigt att du bara får tävla russ… :D

lycka till med Varmbloden då! :D

mvh Marielle

Tyfon
0

körde mitt sista shettis år iår nästa år ska jag köra russ å ta f.liscens

AndreaJonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fått köra russ ett tag nu , men sista shettisåret nu ;( komemr sakna shettisarna .. <33

AndreaJonsson
0

fått köra russ ett tag nu , men sista shettisåret nu ;( komemr sakna shettisarna .. <33

EllaMarine
0

Shettis: Nope, för gammal ;)
Russ: Nu :P
Stor pålle: Nästa år :D

Millaaann
0

Ja jag fick ju börja köra

shettis 93 men började 95..

russ 97 … fast körde mest shettis fram till 2000 :) sen fick jag inte tävla mer..så 01 vatt det mina små russingar..

fick börja köra varmblod 03 hade jag fått börja köra varmblod om jag velat och haft ngt :)

DubbelE
0

jag fick börja köra russ 2003 ;)..men blev sisodär en 45 lopp med shettis först.. får köra varmblod iår..F-licens alltså.

hannibal-roll
0

Jag är ju inte så ung längre jag=) Körde shettis och russ till -99, då blev jag för gammal för shettis, sen blev det bara russingar! Snart är jag för gammal för ponnytrav=(Gråter

Eufemia
0

Det här blir mitt sista shettis år men får köra i 1 år till men sen nästa år blir de russ men jag får köra russ nu. Stor häst inte ens att tänka på just nu

ozzkan
0

Sista shettis året iår.

Russ har jag fått köra sen jag var 12 :P:P (Som alla andra!)

Asagard
0

Sista russåret 2007. Vet dock inte om jag kommer att starta. Familjen tar alldeles för mycket tid, så träningen hinns inte med.

Teja-Bea
0

1 Jag körde shettis från 8-15.

2. Började köra russ när jag var 12. kör fortfarande

3. Jag fick börja köra storhäst när jag var 16. Håller på med montélicens på varmblod.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

SimbaPebbles
0

jag får köra russ iår