Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 901 ggr
Miii4
0

Travskolor..

Finns det någon här som jobbar i sin klubbs/sällskaps travskola??

Själv blev man godkänd Travskoleinstruktör i höstas :)

crazycattiz
0

jag jobbar som ledare på Umåker :)

muskot
0

Jag jobbar som ledare på Ung Jägersro. Ska gå silverkursen 2007, hade inte tid iår!

Asagard
0

Har jobbat på travskolan på Gotland, men slutade i samband med att jag flyttade hem mina hästar från stallet. Har gått bronskursen, tror jag den hette.

linnrisedal
0

Jobbar som assistent på Åbytravskola, har gått järn och brons kursen, ska inte gå silverkurserna, gillar att bara vara assistent.

Colt
0

Jag jobbar som ledare på eskilstunaponnytravskola :)

Ylva_Sundbyholm
0

Jag jobbar också som ledar i eskilstunaponnytravskola, har gått 3 av 4 silver kurser.

Carl-Henrik
0

Jag jobbar som ledare på Kalmartravetskurser.

hannibal-roll
0

Jag har jobbat på travskolan på Axevalla en gång i tiden! Jätte kul=) Fast det var innan man gick kurser och sånt, så det har jag inte gjort!

Svartkrut
0

jag är ledarassistent på TingsrydTravets travskola. Jag tycker det är jättekul att lära ut något som man själv lever för. Glad

Ogge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min mamma har jobbat här i Boden på ponnyklubben,då höll hon kurser och skötte om hästarna tillsammans med Lena,Marita och Ingela. Var jättekul att va med då på mammas jobb Flört

Grafit
0

Jag jobbar på rättvikundomstrav:D tycker de är jätte roligt att få hålla på att med barn o ungdomar som ska ta över efter oss så småning omFlört

StallBakhet
0

Jag jobbar som ledare på Travskolan Romme. Trivs alldeles utmärkt. Har varit borta från det ett tag men nu ska det bli jätteskoj att komma igång igen - jag har saknat det.

tessa_
0

Ska börja gå kurserna som finns, för att bli så småning om instruktör ; b
men har länge hjällpt till på kurserna, : )

matildab
0

Jag jobbar oxå som ledare på Umåker ;)

.Anna.
0

jaa jag med :)

Emmma
0

Jag är ungdomsledare på Gävle ponnytravklubb och har vart de i en massamassa år :P

Nelly_Jernberg
0

Ja jag jobbar på travskolan i årjäng=)