Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1523 ggr
Acclaim
0

Bästa ponnytrav storlopp??

Vilket är ditt favorit storlopp för ponny säg ;)

fnut
0

kriteriet

emmyhansson
0

elitloppet :D

Jennie_A
0

SM & Guldstoet

MarcusJohansson
0

Derbyt helt klart! Sedan ligger väl baggen och Elitloppet. Åbergs är såklart en favorit. Årets upplaga var det absolut mest spännande ponnyloppet jag någonsin sett!

33miliaa
0

Elitloppet !!!! :D:d

divansson
0

Elitloppet  lär de nog va.

Emmelie93
0

6 års championatet, baggen o kriteriet ;)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Acclaim
0

en liten "skräll" Jämtlands lilla pris  och lilla storsjö pokalen

eller vad tycker ni?

even
0

Elitloppet:)

Rovalds-Zurfa
0

Elitloppet ;D

SandraErikssonn
0

Montè SM

danna
0

sm och 6 års championatet, baggen

Nitro
0

SM!

ErikaAndersson
0

Elitloppet & Guldstoet!

tindradar
0

Elitloppet ! ;)

palomia
0

SM för det går över medeldistans.

aston97
0

typ Elitloppet

Alice Molin

aamaandaahh
0

monte SM

Carpedium
0

SM och Guldstoet

Winner04
0

Måste nog säga årgångsloppen :)

Tusen
0

#16 Det gör ju alla mästerskapslopp?!!Oskyldig

Jag tror att Elitloppet smäller högst, då den publiken är något utöver det vanliga. Annars tycker jag att Guldstoet är väldigt trevligt. Vi har aldrig varit med i något SM på Gotland så om detta lopp kan jag inte uttala mig om. Men då vi var publik på ponny-SM så inte var publiken där lika stor och ljudlig som den som är på Elitloppet i alla fall.

tom-j
0

Ponnyloppen under Elitloppehelgen - SM.

Jämtlands Lilla Pris - Lilla Storjöpokalen

Lilla / Mini Sundsvall Open Trot.

Kriteriet och Derbyt.

[DHIZA-bus]
0

Elitloppet =)

Lina-P
0

Publikmässigt så är det nog Elitloppen det största..

Men pengamässigt så är Elitloppen och Jämtlands lilla Pris och Lilla Storsjöpokalen exakt lika stora!!

palomia
0

#21 Hoppsan hade jag faktiskt ingen koll på. För några år sedan skulle ALLA mästerskapslopp gå över kort distans men SM:et lyckades behålla sin medeldistans. Men det är klart det var ju "bara" 4 år sedan så det har nog ändrats fram och tillbaka många ggr på den tiden för inget skall ju vara som det varit…Flört Inte lätt att hålla reda på alla ändringar när man inte är aktiv längre.

Johanna-Granberg
0

Elitloppet, går inte att beskriva den känslan!!

Belindaa
0

För mig är det nog elitloppet och kriteriet :)

MagganS-B
0

# 21 Visst är det skillnad på Visbytravet och Solvalla, det är väl helt naturligt…..

bea28
0

Jag tycker bäst om SM kat B, då det ligger på gotland :P Enda större loppet utom Kriteriet ( som för övrigt var väldigt trevligt att vara med i) som jag faktiskt sett.

#21 visst är det inte lika mycket folk på Visby som det är på Solvalla, men det är mer då än i vanliga fall.

Gumino
0

SM på Gotland så klart Glad

ebba93
0

elitloppet:)

Tusen
0

Att det inte är lika mycket publik på SM på Gotland som på Elitloppet kan man väl inte göra så mycket åt, så är det bara. Men det är ändå häftigt att under ett Elitlopp få höra så mycket glada människor stå och hejja och tjoa på ponnysarna. De andra storloppen behöver ju inte vara sämre att köra för det. Det är bara själva publikmängden i sig och stämningen som är häftig. Glad

PromiseMinanMorfeus
0

SM, Elitloppet och Derbyt :)