Köpa dress
Var kan man köpa dressar ?
Och ungefär hur mycket kostar det ?

Om du menar tävlingsdressar så kan du köpa på Brizy. Där köpte jag min. Jättenöjd med den! Gå in på www.brizy.se och kolla lite. Om du skickar namn & adress till dom får du hem en katalog & prislista osv.

Det beror lite på vad du vill ha för dress, vi har en sommardress hemma ifrån beola och den kostar drygt 3000:- jag själv har en mira allvädersdress den kostar drygt 4500:- för ponnykuskar.. Brisy ungefär liknande, mira har specialpris för ponnykuskar och brizy har 20 % rabatt ponnykuskar.. Finns att beställa hem broschyrer på miras hemsida.. www.hastnet.se kan du gå in på och sedan klicka dej vidare i en underrubrik fram till travkläder…
Min sponsor köpte upp hela min dress, och den gick strax över 5.000:- med rabatt. Men då har jag väldigt mycket reklam, och jag tog inte KRAFFT rabatten.
Vet inte hur det är nu, men tidigare fick man 20% om man hade Krafft reklam på sin dress om man köpte den på Brizy + 20% som ponnykusk. kan vara värt att kolla upp.

#4 det stämmer med rabatten det där men du får bara 20% rabatt om du köpte kraffts foder, då kunde du sätta kraffts reklam.. Jag hr broschyrer hemma om både mira o brizy då jag ska ha ny dress till stortravet nu!
Sabina bara fråga på om du vill ha reda på nå speciellt…