Kuskar i hetluften
Vilken kusk i stortravet är bäst enligt dej?
Jag gillar Örjan Khilströms styrningar.De kvittar var han än sitter i fältet.Han smyger sig fram till vinst
..man kan aldrig räkna bort han..Heh
Björn Goop - ofcourse! Han vinner ju överlägset mest, å sen har en en bra attityd och är jäkla skilcklig också.
Sen tycker jag faktiskt att Örjan Kihlström e grym, hans "gubben-i-lådan"-segrar e ju grymma!
Och även Johan Untersteiner är en väldigt duktig och lovande kusk.

Goop, Adielson, Zackrisson (kalmar kusk), untersteiner och Örjan Kihlström
Örjan Kilström är klart den bästa storkusken.

jonny Takter

Jag tycker Erik Adielsson är bäst! han kör som en kung! väldigt ödmjuk i intervjuer! och så gör det ju inget att han är snygg att se på ;)

Örjan Kilström ;) Håller med #0 han tar sig ut vart som helst!!
(kompisen tycker Daniel Olsson för att han håller igång hästarna bra och är super trevlig!)

Måste hålla med många andra i den här tråden - ÖRJAN KIHLSTRÖM är en mycket duktig kusk.
SÖREN ERIKSSON, Gävle går inte av för hackor han heller.

Örjan Kihlström såklart! Har ni någon gång sett en häst ligga på hårt för örjan? Han har en mycket fin körhand, sitter aldrig och drar eller sliter i hästen.

Håller HELT med det #1, även Adielsson;) men han galopperar med mycket :P

Johnny Takter är för vek i psyket;) Borta ett halvår efter att ha allting blev fel i ett lopp där han körde Lapponia Knick. Men han kör bra, det gör han verkligen!

Själv gillar jag Björn Goop då ;)

Kuskar i hetluften är väl Hanna! haha =)

#5 Han är ju inte ödmjuk i interjuer!!
#13 Synd att det gick mindre bra!! :(

Björn Goop .. självklart!

Örjan Kihlström.

#14 det är han väll! mycket ödmjukare personlighet än många andra!

Örjan Kihlström.

Äh, Erik är en gnällspik
, tycker han har lite nonchalant stil, sitter med alldelse för långa tömmar och kör mycket galopper pga det. Men i intervjuverna måste jag säga att han är förvånandsvärt ödmjuk, men både han och Björn är så fruktansvärt media-tränade så det finns inte. Sätt en mick under Åkes eller Luddes näsa, då händer det grejer!
Örjan Kihlström!
Erik Adielsson är inte snygg att se på, svårt att se vilket kön…

johnny takter

spelar roll, han kan iaf köra häst , det är huvudsaken, dessutom är det rätt lätt att se att han är "kille"

Örjan Kilström och Jan-Olov Persson
Erik Adielsson har skägg, å jag tycker det ger lite smått manligt utseende.

Erik adielsson ^^,
sen Örjan pga att örjan vann med Sheriffen i umeå så jävla snyggt De va jag som selade och fick gå te vinnarcirkeln me jeppe ^^
iaf så låg han 4 indvändigt och fick lucka 250 meter kvar och vann med en längd

#19 Pappa är väl inte dålig med mikrofonen…..

#27 vem e din pappa då??

#27 Haha, nej. Han är väl inte direkt media-tränad han heller.
Kan bara ta exempel, stoderbyt 2006. Eriks häst bryter ut i spets sista sväng och hindrar Björn att komma ut, Björn förlorar loppet pga det. Han var fly förbannad på Erik efter loppet, han blev rejält utskälld. Men 1 minut efter med micken under näsan, "nej, det är sånt som händer, jag skulle inte vunnit ändå bla bla". Snacka om att kunna lägga band på sig själv.

Björn Goop och Erik Adielsson ^^

Örjan kan ju vinna me "vilken häst som helst":P.Men man måste väl kanske säga Dominik Loqeneux,eller hur det stavas. :P Och Björn Goop för det är ju otroligt som han vinner. :D

Thomas Uhrberg undervärderas ofta. Finns inte många kuskar i landet som skulle tagit Colombian Necktie imål som 1:a i derbyt 2006! Om det ens finns någon?

Björn goop är lätt bäst!
Per Lennartsson är också grymt bra på att köra och minst lika bra på att träna
Jos Verbeck var världens bästa en gång i tiden men nu tycker jag bara att han sliter o drar i hästarna, kör som en idiot och lever bara på gammla meriter…

Björn Goop är ju klart bäst gillar hans styrningar när han vinner:)

B. Goop men Lutfi är bra om han har nått att köra med.