Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 793 ggr
snabbe-abbe
0

Kuskar i hetluften

Vilken kusk i stortravet är bäst enligt dej?

Jag gillar Örjan Khilströms styrningar.De kvittar var han än sitter  i fältet.Han smyger sig fram till vinstFlört..man kan aldrig räkna bort han..Heh

amandahandersson
0

Björn Goop - ofcourse! Han vinner ju överlägset mest, å sen har en en bra attityd och är jäkla skilcklig också.

Sen tycker jag faktiskt att Örjan Kihlström e grym, hans "gubben-i-lådan"-segrar e ju grymma!

Och även Johan Untersteiner är en väldigt duktig och lovande kusk.

TildaLinge
0

Goop, Adielson, Zackrisson (kalmar kusk), untersteiner och Örjan Kihlström

JennyBrunzell
0

Örjan Kilström är klart den bästa storkusken.

DubbelE
0

jonny Takter

Colt
0

Jag tycker Erik Adielsson är bäst! han kör som en kung! väldigt ödmjuk i intervjuer! och så gör det ju inget att han är snygg att se på ;)

Valkyria
0

Örjan Kilström ;) Håller med #0 han tar sig ut vart som helst!!
(kompisen tycker Daniel Olsson för att han håller igång hästarna bra och är super trevlig!)

StallBakhet
0

Måste hålla med många andra i den här tråden - ÖRJAN KIHLSTRÖM är en mycket duktig kusk.

SÖREN ERIKSSON, Gävle går inte av för hackor han heller.

Hannna
0

Örjan Kihlström såklart! Har ni någon gång sett en häst ligga på hårt för örjan? Han har en mycket fin körhand, sitter aldrig och drar eller sliter i hästen.

EllinoreBoy
0

Håller HELT med det #1, även Adielsson;) men han galopperar med mycket :P

linnrisedal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller med #4 Jonny ärt bäst!

Hannna
0

Johnny Takter är för vek i psyket;) Borta ett halvår efter att ha allting blev fel i ett lopp där han körde Lapponia Knick. Men han kör bra, det gör han verkligen!

casandra
0

Själv gillar jag Björn Goop då ;)

Nitro
0

Kuskar i hetluften är väl Hanna! haha =)

ozzkan
0

#5 Han är ju inte ödmjuk i interjuer!!

#13 Synd att det gick mindre bra!! :(

EllaMarine
0

Björn Goop .. självklart!

juliapettersson
0

Örjan Kihlström.

Colt
0

#14 det är han väll!  mycket ödmjukare personlighet än många andra!

wilson
0

Örjan Kihlström.

Hannna
0

Äh, Erik är en gnällspikFlört, tycker han har lite nonchalant stil, sitter med alldelse för långa tömmar och kör mycket galopper pga det. Men i intervjuverna måste jag säga att han är förvånandsvärt ödmjuk, men både han och Björn är så fruktansvärt media-tränade så det finns inte. Sätt en mick under Åkes eller Luddes näsa, då händer det grejer!

Jlu
0

Örjan Kihlström!

proffset
0

Erik Adielsson är inte snygg att se på, svårt att se vilket kön…

martinasvensson
0

johnny takter

jaegeer
0

spelar roll, han kan iaf köra häst , det är huvudsaken, dessutom är det rätt lätt att se att han är "kille"

KungNilsAke
0

Örjan Kilström och Jan-Olov PerssonRäcka ut tungan

amandahandersson
0

Erik Adielsson har skägg, å jag tycker det ger lite smått manligt utseende.

FridaSimonsson
0

Erik adielsson ^^,

sen Örjan pga att örjan vann med Sheriffen i umeå så jävla snyggt De va jag som selade och fick gå te vinnarcirkeln me jeppe ^^

iaf så låg han 4 indvändigt och fick lucka 250 meter kvar och vann med en längd

Johansson
0

#19 Pappa är väl inte dålig med mikrofonen…..

ozzkan
0

#27 vem e din pappa då??

Hannna
0

#27 Haha, nej. Han är väl inte direkt media-tränad han heller.

Kan bara ta exempel, stoderbyt 2006. Eriks häst bryter ut i spets sista sväng och hindrar Björn att komma ut, Björn förlorar loppet pga det. Han var fly förbannad på Erik efter loppet, han blev rejält utskälld. Men 1 minut efter med micken under näsan, "nej, det är sånt som händer, jag skulle inte vunnit ändå bla bla". Snacka om att kunna lägga band på sig själv.

Emmma
0

Björn Goop och Erik Adielsson ^^

ozzkan
0

Örjan kan ju vinna me "vilken häst som helst":P.Men man måste väl kanske säga Dominik Loqeneux,eller hur det stavas. :P Och Björn Goop för det är ju otroligt som han vinner. :D

Hannna
0

Thomas Uhrberg undervärderas ofta. Finns inte många kuskar i landet som skulle tagit Colombian Necktie imål som 1:a i derbyt 2006! Om det ens finns någon?

piggybank
0

Björn goop är lätt bäst!

Per Lennartsson är också grymt bra på att köra och minst lika bra på att tränaCool

Jos Verbeck var världens bästa en gång i tiden men nu tycker jag bara att han sliter o drar i hästarna, kör som en idiot och lever bara på gammla meriter…

jonte__90
0

Björn Goop är ju klart bäst gillar hans styrningar när han vinner:)

divansson
0

B. Goop men Lutfi är bra om han har nått att köra med.