Ponnyronden?
Någon som fått den nu? Alltså den sista från förra året?

Jag såg att jag fått en från förra året, nu för inte så länge sen, har inte kollat i/på den än. Men tror bestämt att det stod God Jul & Gott nytt år på den, så jag antar att det var den sista ;)
Jo, jag har fått 2006,s sista.
KOnstigt att bara vissa fått den. Inte ja =(

jag fick den i går. efter att min mamma ringt och sagt till. dom har tydligen haft problem med att få ut den till alla.

Jag har fått den.. Bor i Kalmar

Jag fick min i början på året

Fick min förra året.

Jag fick min för en månad sen ungefär, bor i Skåne

fick min förra året kring jul… bor i närke
japp, jag har fått min

fick min för en månad sen!

jag har fått den

Är det nått att ha????
Just förra numret av ponnyronden var GRYMT mycket ha, främst för att min pålle va på omslaget?

Jo den kanske är rolig vid sånna tillfällen men annars håller den väl inte så hög klass….
Jo, det gör man . De e ju kul å läsa?

Ja när det väl är nån som skriver nått, men i vissa nummer är det knapps nån som gjort det..
Jag tycker senaste numret var välfyllt i alla fall. Och vi måste helt enkelt bättra oss och skriva mer.

Ja det vore väldigt roligt om den var så bra alltid:P
Jepp, he e bara skriva på ^^

Piggybank:
Jag har skrivit detta i en anna tråd men det behövs tydligen en upprepning.
När Janne Mandahl höll i ponnyrånden var han anställd av SPTF att samla information, åka runt och skriva egna reportage och att fota. Han skulle sedan samaställa detta till en tidning och få den till tryck.
Malin och Mads som håller i ponnyronden idag har inte samma uppgifter. De är anställda att sammanställa de texter de får in från klubbarna, och trycka en tidning. Alltså om vi i klubbarna inte sickar in någonting så blir det ingen tidning!
Jag brukar skicka en minst ett eller två reportage varje nummer. Dessutom har jag startat den lilla frågesporten som var på sistasidan i förra numret och jag kommer även att påbörja en bildfråga i nästa nummer.
Vad gör du för att fylla ut ponnyronden???
Klaga inte! Sätt dig och skriv själv!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus