Byter dress till 2010?
Jag tänkte bara meddela att jag byter dress till säsongen 2010, den ser ungefär ut som på bilden. Och finns redan i garderoben.
Är det någon annan som har skaffat ny dress till kommande säsong?
Den var fin :) Får se om det blir så att jag skaffar mig en ny med, kör ju en så länge i calle lindbloms jättegamla xD

Tack :) jag körde väldig länge med Daniel Olssons dress o tkr den är jätte fin, men nu när det blir stortravet å så e det lite svårt o ha samma som han
#2 Ja, DO's dress är fin :) Jag måste nog skaffa mig en ny dress för calle lindbloms dress är ju lite sliten xD men letar lite sponsorer så får se :)

jadu det blev ju en dyr historia kan jag säga trots jag fick en del sponsrat :S
Ska väl fixa en dress till 2010 xD Har ingen eftersom jag håller på med mina provlopp nu. Så till våren/sommaren börjar jag tävla. Fast troligast i en sån där snygg stall10b dress. Har någon sett dem? Skit snygga ^^

Vilken fin! Blir ovant att se dig i de färgerna nu när man är van med andra ;)
Själv så näh. Hade gärna bytt igen, köpte ny förra året men inte ett skit vart ju bra om man ska vara ärlig. Men ja står ut med denna ett litet tag till i alla fall för det kostar ju trots allt ganska mycket..

Tack ;) haha ja det känns konstigt att ha en annan..
Men jag tkr din är jätte fin! Min blev dock helt fel i storlek på något vis :/

Min blev jätte kort i överdelen o sen väldigt stor i övrigt.. dom hade nog räknat med att jag var kortare o tjockare än vad jag är ;)
Jag tänkte också byta dress :D
Min ska se ut så här ------->
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Jjag ska också byta dress, måste ha någon som även är gdk i stortravet, men vill behålla mina blå o röda färger iaf fast det måste bli ett annat mönster…
:)
Den där vart jätte snygg Natta :D DEt vlir konstigt att inte se dig i den vanliga längre :P
jag ska oxå byta dress, men jag vet nt riktigt hur den ska se ut, så får se sen om den blir godkänd :D