Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 597 ggr
natalie_
0

häst smaskens

halloa!jag undrar vad ni brukar ge hästarna för lite extra om ni nu ger dom nå extra,morötter,äpple,hästgodis elr vad ger ni dom?själv får min nån liten hästgodisbit elr morot,när han har varit duktigFlört

amandahandersson
0

Våra hästar får äpple eller morot varje kväll. Å när vi tränat e de godis som gäller =) Vid tävling får dom allt - äpple, morot å godis X)

jessssica
0

Brukar då och då lägga i lite morötter tillsammans med den andra maten.

De brukar ¨få nåt extra efter tävlingar och sånt typ äpplen, morätter hästgodis. Boheme vill gärna ha en festis. mums…..!

Jennie_A
0

Våra hästar får en del äpplen. Iva är rätt rolig med dem. Först tuggar hon sönder sin äppelbit, och sedan står hon och suger ur saften ur det. Det ser ut som hon suger på en karamell :o)

De får även morötter ibland.

wilson
0

Mest morötter, ibland äpplen

ozzkan
0

Morötter o hårt bröd, ibland Äpplen.

Miii4
0

morötter, äpplen och plommon på sommaren till zamir =)

Millaaann
0

Morötter, knäckebröd o äpplen.. :)

casandra
0

Morötter & äpplen, även hårt bröd. Ofta får dom det med maten om det finns tillgängligt.  Och typ som belöning eller bara godis ibland.

AnnaLundin
0

Mina hästar ser ut som om jag försökte förgifta dem om jag nån gång försöker ge dem något annat än den mat de vanligtvis får.

Jag ser liksom ingen anledning att trycka i dem en massa godsaker…

Att jag sen har några gaaamla äppelträd i en av hagarna så att de som går i den på höstkanten får ju lite gott att äta.
Men som sagt, i princip aldrig några godsaker ur handen eller i stallet.

AK47Kalashnikov
0

Merparten av mina hästar tål inte morötter och betfor, så dom brukar få klara sig utan! Kan ibland bli att man "smusslar" till dem en liten näve kraftfoder som belöning! =D

Colt
0

Colt tycker om ALLT (A) men mäst socker han står och suger på sockerbitar :D  (A) oj då….sa jag det….jag vet socker ger dem hål i tänderna och blablabla!  ;)

JMax
0

Morötter, knäckebröd eller äpplen brukar det bli.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anna_
0

Äpplen är en favorit hos pållen :)

amandahandersson
0

Utöver det vanliga så gillar mina hästar blåbär å svarta vinbär. Udda, men gott tycker dom ^^

JennyBrunzell
0

Pärre får morötter, äpplen, päron, mandariner & potatis som han älskar! Hästgodis ibland också.

giffan
0

Mina får morötter i kvälls maten, men inget godis annars.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

muskot
0

Morötter, äpplen, clementiner och örtgodisar =)

Odena
0

Morötter, äpplen är nog det ända russen gillar… Men min shettis tycker om när han får en liten djungelvrål till belöning men det får han sällan men ibland..:)

DubbelE
0

ventil älskar banan.. så han får det ibland ;).. annars är det morätter med maten som alla hästarna får.

Nitro
0

Här hemma är det knäckebröd, morötter, äpplen, clementiner & vanlig limpa som gäller Flört

LindaBlomberg
0

Morötter är helt klart favoriten i stallet men äpplen funkar bra det me ;)

EllinoreBoy
0

Våra hästar får morötter till maten om vi har hemma, sen blir det lite äpplen från träden på hösten ;) annars får dom inte jätte mycket godis, hatar verkligen när dom är bortskämda och håller på och naffsar och har sig ;)

jessssica
0

ja prövade ge Kruton en sockerbit förut men ucsha usch va äckligt!!!! Han spotta ut den direkt…

divansson
0

en morot efter lopp och efter träning.. men han får alltid mat efter träning/tävling också men det brukar bli en liten morot också ;)

linnrisedal
0

Massor av morötter efter lopp. och ett äpple eller en morot efter avslutat träning.

Andy
0

morötter,äpplen o bröd som de flesta. Polkagrisar är en favorit, får de ju inte så ofta, men ibland…. Andy äter nypon o krusbär från buskarna i hagen(plockar själv).