Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1435 ggr
Liichaa
0

Saknad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag sitter här i rummet på skolan och har en bild på den messt underbaraste ponny framför mej. Och jag änker p de fina minnena i somras då jag hade honom i bara ynka två månader. Guud vad jag saknar honom, jag saknar de turar vi tog på sommarkvällarna och han ade öronen frammåt och bara var lycklig!  Det kändes så underbart att han kom ändå till mej på morgonen i hagen när jag kom och haden sådan bleick man inte kan glömma.

Om man bara får ha honom under träning och tävling och bara ha någon att gosa med!

Hästen är Romeo ifrån UJ:S travskola och jag saknar honom något mycket!!

Nu vill jag veta om NI har någon sådan speciell häst som ni har/har haft som ni saknar! För det känn så trist när man har funnit ett band med den hästen och vet att han/ho sak tillbaka till sin ägare, då vid det tillfälle vill man vara den ägaren så att han/hon inte åker bort.

Skriv av er!! :D

[Wildglow]
0

Jag saknar Umåker stall10b's travskole ponny Ytterhals Playboy. En svart liten skettis på 97 cm. Han dog i sandkolik vintern 2008. En dag så kom jag bara till stallet och hans box var tom. Jag frågade vars han var och de sa att han hade dött. Det var hemskt. Jag har kört honom ganska många gånger och han har en speciell plats i hjärtat.

Sen så saknar jag en gammal travare som heter R.R Peluri som bor i finland. Han är 160 cm och fux valack. Jag fick ha honom på ett weekend ridläger och red honom på lite privat lektioner. Sen lämnades han tillbaka till sin ägare och jag kommer inte få se honom igen.

tindradar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Flower II

Min älskade bus ponny som jag hade i 4-5 år å tävlade med ! :) <3

Hon var så underbar ville inte springa men hade grymt många minnen med denna ponny! Nu är hon pensionerad och ska väl betäckas i vår:) Kanon bäbis kommer hon få ! :)

blir faktist tårögd när jag kollar på alla bilderna :O <3

älsardej !

Likeabug
0

Jag saknar min älskade lilla Allie. Och är det någon som vet vart hon finns, vem som har henne eller något! Hör av er:'( Ligger sömnlös på nätterna och undrar över henne. Hon är brunskäck, c-ponny(tror jag) och under tio år. Hon såldes från en ridskola i Blekinge, till någon i Skåne, som sedan sålt henne vidare… Nu vet jag inte alls vart hon är, eller om hon ens lever……