Göra egen hemsida
Var finns den bästa ?
_P.s. skriv gärna vad eran hemsida heter. =D
_
Stall Bråna
En enkel hemsida är www.123minsida.se den använder fler på ponnytravet. Inte så dyr, våran sida heter www.123minsida.se/mima

Dessutom får man pröva gratis i 30 dagar utan att förbinda sig till något. På 30 dagar hinner man få en rätt bra koll om man tycker om den eller inte.
våran heter www.123minsida.se/russtrav

Jag ska snart få ny hemsida :)

min hemsida heter http://web.telia.com/~u17801548/
den är helt gratis. den kan vara lite svår i början men jag lärde mig renan efter 15 min, så den är inte så jätte svår : )

Du kan ju koda dina egna hemsidor eller använda färdiga mallar. Dessutom välja mellan att betala eller ej.
www.freewebs.com kan du exempelvis använda dig av, kostnadsfritt
Josefinejumpforjoy.blogg.se
www.weebly.com tycker jag är helt fantastiskt, och enkelt.
tycker det blir kanonfina hemsidor iaf. och där det är solrosor på min sida, så går det att byta, har bara inte hunnit göra det ännu. :) linnridderstrom.weebly.com
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~
#3 Ja vad roligt
En alldeles egen till ditt stall ?? Wirre hälsar att nu har vinterdäcken åkt på så i helgen blir det antagligen ut och rallyköra 

Vi använder webhotellet One.com kanon bra ställe inte så dyrt , billig kostnad om året och gott om utrymme ..
Jag har gjort hemsidan i frontpage , vilket jag tycker funkar bra ..

Håller med #8, använder One.com och gör också sidan med hjälp av Frontpage. www.norrveda.se är vår adress. Även Telia-sidan som följer med bredbandsabbonnemanget har fungerat bra i flera år, men en enkel adress är a och o för att kunna marknadsföra sig.
Vi andvänder one.com. (www.stallenia.se) Men för någon vecka sedan testade jag dinstudio & tyckte det var bättre.
Funderar på att flytta hemsidan dit.
om någon vill ha en sida från dinstudio så kan jag fixa den från grunden. :)
Jag gör hemsidorna i Dreamweaver, ungefär som Frontpage…..inte svårt alls. Har aldrig prövat att göra efter färdig mall eller i något annat program.