Titol-avkommor?
Vilka avkommor till Titol, mer än Lufsen, finns det som tävlar/har tävlat? Någon som har koll? Resultat?
Det är väl Bäckdalens Atlas, som Benjamin Bergström kör .. som är rätt bra ;b precis vilken tid han går.. vet jag inte. /;
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

Har en shettis hemma som är helsyster med just Lufsen, Lady heter hon. Tävlade fram tills hon var 5 år och gick som snabbast 2.36. Vann 14 lopp på 31 starter. En riktig liten fighter, bara 96cm över manken:)
Sedan har jag även kört ett shettiossto vid namn Sessan. Hade bl.a svenskt rekord ett tag för 5-åriga ston, slutade tävla vid 6 års ålder. Gick nog närmare 2.20. om jag inte minns helt fel:)
Kul att höra!
Bakgrunden till ovanstående fråga är egentligen att jag har köpt ett avelssto e Titol, så jag var lite nyfiken på vad han har lämnat på travfronten. Hon själv är välmeriterad på utställning och ostartad.
FInns det fler?

Apitol finns ju, han tävlar väll inte mkt nu men jag tävlade han för nårr år sen! :) Han står på halmstad ponnytrav en söt en det! :)

Tänkte bara säga att bilden som jag bifogade ovan är inte den shettisen som ja pratade om som är efter Titol..:) :D råkade bifoga en bild men vet inte varför hehe

#1 Bäckdalens Atlas 6årig hingst e. Titol har gått 2.18,5 på 51 starter har han vunnit 21 gånger. En mycket duktig liten ponny alltså!
Inte de senaste rekorden men tom 04. Santos 2.28(hur nu någon?glömde honom!) Sessans rekord var 2.18. Kapitol här i sverige 2.38, Hilton 2.44, Donovan 2.46, Bäckdalens Alkazan 2.37, Bäckdalens Carma 2.36, Bäckdalens Atlas 2.32, Shang Di´s Janet 2.32. Några som sprungit snabbare 05/06 kanske tillkommer kolla snabblistan. Har inte hunnit uppdatera mina listor än.
Veritas odium paretFörvånad
#9 Med andra ord inga dåliga avkommor direkt…
Mitt nya sto (Venessa heter hon för övrigt, nu har jag henne hemma och då behöver jag inte vara hemlig längre) kommer inte komma ut på travet själv (14 år i år och troligen dräktig), men det kanske inte är omöjligt att bli av med framtida avkommor… :D
#10 Hade jag redan räknat ut, med ledning avdet du skrivit tidigare. Henne har vi sett förr. Grattis till ditt köp!
#6 Jag är uppfödare på Apitol. Tävlade honom ett år. sen lånade vi ut honom och tillslut så sålde vi honom till ponnytravskolan i Halmstad, hans mamma heter Pascal.
Venessas helsyster Valenzia har startat ngra gånger gick under 3.00 i första starten.
#13 DET var kul att höra! Hon har nån avkomma som gjort nån enstaka start i Finland också. Själv är hon rörlig, så kanske det hade kunnat blivit nåt av Nessan också om hon fått chansen!

Bertil o jag tror att han har 00,4 i rekord lite galoppig vad jag ser i hans rad
antal starter: 21. 1-1-2 o 2.225 kr insprungna o det e vad jag vet o sen får ni rätta mej om jag har skrivit fel.
Tog förut hand om en shettis e. Titol =)
Mini Majsan hette hon (ostartad på travet)
Men körde henne som 3 åring på banan, kanon fin!
Gick lätt 3.15 tider, och var inte så fullt tränad.
(Dessutom denna tid med rockard)
Tror att hon skulle varit en fantastiskt travare idag
om hon kom till start!
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

Ruth och Oskar Andersson har haft en shettis efter Titol.Rocky heter han men är såld till Norge nu..

Fam Bergström har ju ganska många avkomor på han men jag vet inte vad alla heter
Jag tävlade en titol avkomma hela förra året.
Ajax
Jeanette - Titol
Han är lite tjurig av sig och har inte riktigt fått allt att stämma än, men det kommer :), iår tog vi 2 andra platser på 5 starter tillsamnnas :)!
15# Bertil är efter Titan inte Titol.
Titol har 30 avkommor som har startat.
#21 Menar du att det finns avkommor e Lufsen som inte är reggade hos SSS då? För där finns det bara 5, varav de äldsta är 3 år i år…
OJ! Förlåt, Titol har,ska det ju vara.

Danstorps Kajsa har Titol som morfar! Hon har gått 2.30