Söker russ att låna -10
Hej!
Söker nu ett russ att låna inom västerbotten (eller nära västerbotten) från och med kring påsklovet ungefär, 2010, till och med slutet på året någongång, oktober något sånt.
Kommer att använda hästen till ponnytrav, så ett plus om den är inkvalad, men inget måste.
Vill att hästen ska kunna gå på grönbete, att den är trafiksäker och inga problem att lasta, helst ganska problemfri att sko.
Hästen kommer då att ha tillgång till box, daglig utevistelse och grönbete.
Ej hingst!
Om ni har något som kan vara intressant så skriv i tråden eller PM:a, så kan man ringa sedan. Skriv även fast eran häst till utlåning kanske står en bit bort från västerbotten eller kanske har lite transportproblem, det kan gå att ordna, beroende på hur stort problemet är!
Mvh. Lovisa
Lägg ut denna tråd i gotlandsruss.ifokus.se där finns det många som vill låna ut sina russ för travprestationer

#1 tack för tipset, har gjort det nu!

Kan även tillägga att det inte gör något om hästen är lite svår.
Vill gärna utvecklas och än har jag själv inte fått chansen att köra ett "rättvist" lopp.

Putt!

En shettis kan även vara av intresse. I så fall en pigg liten rackare att jobba med, som jag kan utvecklas med. Helst inte så mycket startad, men det har inte så superstor betydelse. Pigg ska den vara och inte världens största ängel! 

#6, ja det var synd!

Putt!
Söker fortfarande..eftersom att russ verkar vara rätt svårt att hitta i trakterna här omkring så lär det väll bli en shettis i slutändan. Som sagt, en pigg busig liten rackare vill jag ha. Jag vill utvecklas!

Söker fortfarande!
Allt av intresse i princip. Har gott om hästkunniga folk runt omkring mig också!