Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 485 ggr
StuteriTrot
0

3-åringar efter Junisorken

Jag undrar om det är någon som har någon 3-åring efter Junisorken som ska starta i år?

PromiseMinanMorfeus
0

Jag har bara en 6 åring som ska starta nästa år efter Junisorken,

ozzkan
0

Skulle gärna ha!

StuteriTrot
0

Någon måste väl ha en 3-åring? Var är de annars. Jag försöker hålla lite koll på dem men -04:orna har jag ingen aning om var de är. Naturligtvis är jag även intresserad av andra "Sorkbarn". Hur går det med Heidi, Malin?

Boode
0

En jag känner har 2 st  e. junisorken fast de är 5 år

StuteriTrot
0

Okej, har de startat? Vad heter de?

Boode
0

Det är bara den ena som har startar : Tootzie Run rek. 2.43,9 ( det är jag som tävlar henne ) Mamma till Tootzie är  Brinna e. Inter

Den andre heter Goliat Run han har problem med fång och hann bara bli inkörd och påbörjad träning innan han fick fång och har det fortfarande…  Goliats mamma vet ja inte vem det är..

casandra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten hingst efter Junisorken som jag köpte för ca en-två månader sen efter att ha haft honom på prov i ca en månad. Plexis  f.2002 e. Junisorken u. Juliana . ännu ostartad men ska ut nu 2007, ska bli kul att se om han kan bli något, kapaciteten finns helt klart!

PromiseMinanMorfeus
0

Jo det går kanon mee heidi!! Hon håller på att köras nu så att hon kan tävla år 2007. Ha det bra!!

Millaaann
0

Vi har haft en 3-åring, Embla Tezz,  efter Junisorken och Lilla Blå men hon är såld till Borlänge.

Epos_best
0

Jag har tre e. Junisorken :D

Kovu J. Han har gjort tre starter varav de två senaste slutade med seger :) Han har 2;22 i rekord.

Sen har jag Lina Scot, som är tre i år.

Även Flyt, som är 2 år :D

StuteriTrot
0

Sådärja, nu dök det upp några! Finns det fler?

wilson
0

Jag tränar Annju, i och för sig iår 6 år men men.. Hon är en Junisorkens startande Hed avkommor, kanon fin och shysst att ha att göra med!

StallBakhet
0

Vi har en avkomma efter Junisorken men han är 5 år i år. En väldigt trevlig individ måste jag säga. Och helt fel på travovalerna har inte heller varit - hoppas han fortsätter att sköta sig kommande säsonger.

StuteriTrot
0

Annju såg jag i somras på Östanåkra. Fin modell på henne tycker jag. Hoppas det går bra för er i år!

#13 Är det Make My day?

StallBakhet
0

#14: Ja det är Make My Day.