Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2131 ggr
[Josefine-Appollo]
0

Varmblod eller Kallblod?

Ska ni gå över till stor häst sen? Vad ska ni köra mest av då varm eller kallblod?

[Josefine-Appollo]
0

Jag ska börja med stor häst senare och då ska jag köra kallblod Skrattande.

amandahandersson
0

Jag har ingen aning just nu, men jag tänker i alla fall köpa ett eget kallblod till att börja med. Men så småningom vill jag ju bli proffstränare - och då blir det bådadera.

FridaNyberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller på att gå över nu, ska bara fixa lite till innan licensen är fixad :D! Men det kommer bli varmblod då. Har två kallblod i stallet med, men det finns inge lopp för dom på visby ;P!

Anna_
0

Lär väl köra mest varmblod kan jag tänka mig..

martinasvensson
0

när jag börjar med stor häst blir det nog kallblod

DubbelE
0

när det blir stor häst….ja då blir det nog båda, kommer nog inte köra så mycket lopp med dom, är mer för att träna..

ozzkan
0

Jag kommer nog hålla på med både och skulle jag tro, beror på, men kanske smartast me varmblod! :P

Sarali
0

Kallblod lätt !!!

EllaMarine
0

Det lär väl bli kallblod :)

Hannna
0

Finns inga kallblod härnere. Något lopp på valla och något på Åby(något på jägers med har det faktiskt varit) per år! Så det är inget att satsa på direkt.

johanna9
0

blir varmblod. :D ha en tvåring efter fast photo. och en 8 åring efter mystic lobell.

johanna9
0

en bild på åttaåringen :D

Emmma
0

Jag kommer nog fortsätta med varmblod, de gillar jag bäst :)

_JonnaRoos_
0

Varmblod

divansson
0

Varmblod..  kör redan  :P haha.. 12år oh kör varmblod.. helt sjukt de låter  :P  tränar ju ett själv nu så.. men ponnysar är lika (nästan) som kallblod att köra så det bli nått sånnt också kanske ;)

casandra
0

Tränar varmblod nu, kan tyvärr inte tävla dom än. Men senare när jag går över till stortravet, blir det nog mest tävling med varmblod. Men förhoppningsvis med kallblod också, skulle vara sjukt roligt med en blandning! :)

Jenniferohlson
0

tror de blir varmblod:)

Nitro
0

Jag skulle vilja hålla på med kallblod, så härliga & mer lik ponnyer . Men det blir nog varmblod , liksom lite smartare som Oskar skrev..

Trav_
0

Jag kommer nu att både köra vårat eget varmblod men har även två andra som vill att jag kör deras kallblod som ska ut nu som 3 åring!

Eliiin
0

Kallblod lätt :)

Nelly_Jernberg
0

Jag ska köra mitt kallblod

Jlu
0

Kallblod :)

Odena
0

Om jag går över till stor häst blir det ju varmblod för det finns ju inga kallblods lopp här på Gotland…

Brotorp
0

jag har ett varmblod som jag tränar. och så rider jag monté. de me på varmblod för det finns inga kallblodslopp här i skåne. Min travare ska förhoppningsvis snart starta efter att han varit skadad

Tyfon
0

varmblod lätt

snabbe-abbe
0

Ska få ett 2-årigt varmblod när jag fått licens….men skulle vilja ha ett kallblod…:P

linnrisedal
0

Varmblod, men jag kör ponny så länge jag får!!! för det är skojigast!!