Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1676 ggr
Liichaa
0

Julafton?

Fick alla vad dm önskade sig i år? :)

jag fick två saker vad jag önskade mej, en locktång och pressentkort på jägersro travshopp ;)

och vad jag arnass fick var två presentkort från gina,innomhustofflor jättemysiga^^ och kläder och en eltandborste XD

Vad fick ni i julklapp i år? :)

tindradar
0

ny travhjälm ! ;), pengar , hårgrejer, smycken, smink, å en systemkamera ! ;)

madde89
0

jag fick en skrivare  med skanner, kopi " 

kläder

handuk 

allmenaka  med  mina  hästar  på 

mm

SandraErikssonn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tavla från första vinsten, mugg med kort från första vinsten, en nalle som har en tröja med kort från första vinsten, 2gröna mössor, pengar, tvål/parfymer, presentkort påGina, DATOR, kläder. :))

Muggen-->

SandraErikssonn
0

Nallen -->

Det är Tom Jönehag som tagit korten :)

thilda-
0

jag fick:
Elvisp, parfym, 2 lotioner, badskum, chokladask, täckeshängare till ponnyn, halsband och långkallingar.. men jag har inte fått alla mina paket ännu ifrån min familj :) just nu har jag bara öppnat de ifrån min sambo och hans familj :)

Millaaann
0

Jag fick mer än vad jag önskade mig :P..bland annat en systemkamera, pengar, datamus (hehe), uppläggningsfat m.m.. :)

Ha en fortsatt trevlig JUL! (Här håller julen tyvärr på att regna bort, men vi hade iaf snö på julafton, vilket inte har hänt på typ 8år) :)

Geminii
0

Jag önskade mej inte så mkt, det är ingen idé för man få ändå inte det man vill ha.
Men änsålänge har jag fått en laptop, presentkort, namnförbygel till min lilla stjärna Skrattande

fffny
0

fick en champion-sulky,väska, lädergrimma, tröjor, mjukis-byxor,spel,singstar-skiva-guitarr hero, handduk,pannband, papperskorg, armband, vibrerande mascara, roller-foundation,body-lotion. M.M! + SNÖ! :D

fick mycket som jag önskade mej! T.EX det sista exemplaret russ champion sulky HAHAHA :D

Tungan ute

Fanny Henriksson 

marika-J
0

Fick lite pengar, och några småsaker av syskonen. Har även beställt en ny dress till nästa säsong som föräldrarna kommer sponsra lite. Sen har jag tre hästar i stallet som får vara julklappar några får framöver ;)

hermitage
0

fick värdens bästa present en brösta med orras namn.Skrattande benskydd med blå ludd, glas och mycket mer.

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

AK47Kalashnikov
0

Vi fick vår bil stulen.. Världens sämsta julklapp - ever! Skrikandes

DubbelE
0

lite kläder, parfym, smycken, en klocka, små saker till rocky tex. tungfelsbett och nytt tävlingsunderlägg. pengar, underkläder, sen fick jag en Gips Elefant som mitt kusinbarn (4 år) gjort ;) plus att en kompis fick barn igår 09.30 (julafton) :D

[Josefine-Appollo]
0

Jag fick pannband, förbygel, täcke med brodyr Xerxes Dar och ett selunderlägg och allt ihop i vit och vinrött och sen fick jag även en ny hjälm:)

Saiop
0

Jag fick ett super bra stativ till kameran, en supersöt klänning och en babyliss Icurl och ett usb-minne på 16gb som enbart sticker ut 5 millimeter från datorn. =)

hermitage
0

#11 vad taskigt.

hermitage
0

bild på bröstan

MagganS-B
0

# 11 Va? Folk är inte riktigt kloka! I Viklau???????

ebba93
0

jag fick pan band till mina 2 åringar med namn på:) jag fick parfym,pengar,tand smycke…m.m. :)

emmyhansson
0

jag fick bensydd ( till min ridhäst )fleecetäcke, ridtäcke, selunderlägg, plattång,slaggjord, parfym, pengar, wii, guitar hero 5, och massa mer :)

AK47Kalashnikov
0

#17 Njae, i Slite..! Kl 06.00 på morgonen på Julafton, helt sjukt.

Vi hittade den i nedkörd i ett dike i Lärbro sent igårkväll, så nu är den bärgad och står inlåst på bilverkstad i väntan på reparation. Rynkar på näsan

caliber
0

Necesär (stavning) med lite saker i , NY mobil , choklad , pengar , långkalsonger , stallskor , två halsband , SYSTEMKAMERA!:)

ebba93
0

just de jag fick en svansgaffel:P haha

NatthaBlom
0

Fick mkt av det jag önskade mig, monte tyglar o en anti slip pad, dock vägde den nästan ett kilo, någon som har använt en sådann o tkr att den är värd?

Kiimzan
0

Jag fick en ny körhjälm,nya körglasögon, nya benskydd, en ny mobil, fölgrimma och en massa annatGlad

[cancan]
0

reagerar över att många fått väldigt dyra julklappar…

divansson
0

Fick inte så mycket men jag vill inte ha några julklappar heller så.  Bara lite småsaker, twilightböckerna(bara sett filmerna:$) ville jag dock ha. Sen tex kläder, pengar osv.

Saken är väl den att de betalar min ponny varje månad och i längden blir det ganska dyrt, sen resorna också, så jag har sagt att ja inte behöver nå julklappar för det. Sen ska ju de betala kusen för mig i vår också!  Sen har jag mina förväntningar sen, hehe.

skott
0

#25 De brukar ju du med få Flört

[cancan]
0

# 27 Jag? Nejdå.. haha

jessssica
0

Jag fick många bra saker :) bl.a. en brödrost, vattenkokare, glas, muggar o bestick och en mikro! En spikmatta också!