Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 2278 ggr
Christina-Lundberg
0

Royal Rockard säljes...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en Royal Rockard som bara står stilla….
så därför säljer jag den.
Jag har haft den sedan den var ny, 2005 och den är inte mycket använd.
Pris idé: 9000kr Nypriset ligger runt 12000kr.

Låter det intressant?
Hör av er till mig på mail lundbergchristina@bredband.net
el. PM:a.

Karsk
0

Tänkte fulla på med lite information om den här vagnen. Som att det är jag som har kört med den förr.

Den har bara stått det senaste året som att jag använder en annan vagn. Den passar både shettis och stort russ.

Den är i fint skick.

Christina-Lundberg
0

Ingen som är intresserad???

Polenta
0

Frågar åt övriga intresserade, är det QH eller remselning på den? :)

Christina-Lundberg
0

Hej..
Det är QH på den och verkligen lite använd…

ChristinaH
0

Jag har en sådan rockard. Den har låga sidor, vilket gör att det är enkelt att kliva i och ur, sätet och ryggstödet är lite glest, vilket gör att när det regnar så samlas inte vatten i sätet. Den är lätt att hantera, och skön att åka i.

Jag rekommenderar verkligen denna vagn. Glad

Christina-Lundberg
0

#5.. Tack för lite marknadsföring..
Även jag kan rek. vagnen - skönare och säkrare får man leta efter. Just som Christina säger, så är den väldigt lätt att ta sig ut/in i. Om olyckan skulle vara framme så slipper man slänga sina långa ben över en massa stänger… Det blir flygande fart ut i stället.

Polenta
0

#6 Även jag kan rekomendera en sådan vagn (har dock inte kört i en Royal, men en likadan vagn av annat märke). Dom är verkligen supersköna att köra i och som ni sagt väldigt lätta att kliva i och ur vagnen på :)

Belindaa
0

Kan också skriva lite positivt om vagnen. En kompis har en sån och ni ska bara veta hur mycket jag njöt när vi var ute och körde i den! Underbar är ordet!

Karsk
0

#8 Joo känns synd att sälja en sådan fin vagn, men då jag inte har någon användning av den så känns det bättre att sälja den.

thilda-
0

finns den kvar?? :)

Karsk
0

#10 Nej den är såld