Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1418 ggr
LouiseS
0

Kusk/tränare sökes

Har funderingar på att låna ut min 3-åriga russvalack… Helst till någon som har Axevalla som hemmabana men inget måste. Han blev inkörd i våras och har nu precis kommit hem från betet. Han får gärna stå kvar hos mig (Lidköping) och då står jag för alla kostnader för foder, hovslagare etc. alt. om han flyttas får vi diskutera närmare om utgifterna.

"Kolle", som han kallas, är en väldigt framåt liten pojke som har mkt nerv men är världens snällaste. Låter det intressant pm:a mig.

rebeccajansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Louise, förlåt att jag lägger mig i….

Kolbein är en jättetrevlig och mysig kille som jag visade på utställning nu iår. Han har flera duktiga trav-syskon: Lojstas Sork 2.00,2, Bolsan 2.08,5, Klipping 2.16,3 mfl

Puttar upp med en fin bild på Kolle…

rebeccajansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild…

Karsk
0

Vad fin han är :) synd att jag inte har axelvalla som hemmabana, annars hade jag kunnat låna han av dig :)

thilda-
0

Jag skulle kunna ge mig an på han om jag får tag i något jobb så :) men jag har färjestad som hemma bana

S-ylvander
0

Jag skulle kunna tävla han ;), Har jägersro som hemmabana men vi kan åka typ upp till Halmstad, Åby & Tingsryd :) Om det låter intressant kan du mejla mig på selinadinozoot@hotmail.com. Själv tränar jag 5 shettisar och ett russ md 18 starter iår och 7 vinster även 4 andreplatser och är placerad i alla lopp förutom en 0:a och 2 diskningar. :)

LouiseS
0

# 1 Det gör absolut ingenting Rebecca! Tack för bilderna Glad

LouiseS
0

#5 Har mailat dig Glad

Polenta
0

Vilken snygging! Hoppas att du hittar någon lämplig tränare :)

madde89
0

lycka till

Karsk
0

Lycka till

Winner04
0

Har du hittat någon än? Ifall inte har jag en.. :)

LouiseS
0

Kolle finns fortfarande kvar om någon är intresserad…

(#11 har inte sett ditt inlägg förrän nu… Skäms)

lillazoogin
0

du har pm

rebeccajansson
0

Jag har fler bilder på kolle om någon vill se fler. mejla till rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com

madde89
0

hej jah har pm att dig  på sidan

kontakta  mig 

van med  hästar med nerv i men kör  hellre  en sådan häst ! Skrattande

madde89
0

Stam ? 

j*vligt snygg  ponny fin  modell  kan nog springa  på ganska  bra  med  rutin skulle  jag tro  !

Är  han Tränad nu ?