Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1055 ggr
jenniferaronsson
0

Ba roligt å veta

Fick reda på idag att Järvsöfaks har besökt alla banor i Sverige förutom… Lycksele.. ;) haha. Tråkigt värre!

MagganS-B
0

Inte Visbytravet heller vad jag vet, det räknas också till Sverige!

BodenPerre
0

han har aldrig varit i Boden heller : P  (vad jag har fått höra ialla fall)

Ankan2001
0

Det finns en hel radda till med svenska travbanor han inte besökt eller inte tävlat på i alla fall till exempel Jägersro, Vaggeryd, Visby m fl men det kan ju bero på att det väldigt sällan/aldrig körs kallblodslopp där.

MarcusJohansson
0

Han har visst besökt Jägersro!

jenniferaronsson
0

Jo han har besökt alla i sverige ( på fast-land ) iallafall.

GhandiM
0

Många banor har superstjärnan Järvsöfaks besökt, både i Sverige och utomlands. Men inte alla i Sverige. Detta säkert för att det inte körs kallblodslopp på alla.

Följande banor har han startat på i Sverige:

B, Bs, D, E, F, G, H, Hg, J, L, Ro, Rä, S, Sk, Sä, Ti, U, Å, År, Ös.

Sen kan han naturligtvis varit på fler banor pga andra arrangemang, men officiella starter enl. resultatlistan har han gjort på ovan.

MagganS-B
0

# 5 Då var det ju inte alla i Sverige…..Flört

Tusen
0

#5 Att inte kalla Gotland för Sverige är väl lite taskigt (nästan diskriminerande t.o.m.) tycker jag. Både Öland och Gotland är väl lika svenskt som övriga Sverige. Om inte mer. Skåne, t.ex tillhörde ju Danmark ganska länge och även andra delar av Svergige har ju blivit "svenskt" på senare tid.Glad

bea28
0

#8 gotland var ju faktiskt danskt i 300 år.. hehe… Flört

linnri
0

#5 så Boden tillhör inte fastlandet? .. haha. det är ingen ö iaf :)

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

NatthaBlom
0

lite lustigt… den enda banan Leif Witasp inte varit på i hela sverige är Lycksele det med

jenniferaronsson
0

Ursäkta men hur seriöst får man bli att börja dra in diskriminering här? jag skrev på fast-land IALLAFALL.