Lyckade bilder!
Nu vill jag se eran mäst lyckade bild på eran häst! :)
Och när jag säger lyckad så behöver det inte vara någon fotografikst snygg bild, utan en bild som du tycker om/där hästen blev fin/eller en bild som betyder mycket helt enkelt! :)

Hmm.. vilken av hästarna vill du ha på? *ler* jag ska rota i arkiven…
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#2 haha släng ut nån! ;) vill gärna se bilder på pirren! :) hur mår han nu? hörde av elin att han varit dålig! :(

#3 fint! :D han är så söt med sitt öra :D

Jag kunde inte bestämma mig.. vart en hel drös med bilder.

Pirmin..? okej. Då får jag leta lite till

Här är mina två favoritbilder på Pirmin. Trots regnet fick jag till bra färger på Lindesberg. Han verkligen flyger fram! Den andra bilden är från när han släpptes ut på sommarbete. Jag gillar ljuset på den bilden!
Han mår mycket bättre. Han är oförskämt pigg och vill bara springa!! Han är inte riktigt 100% i benet än, men han får hela vintern på sig att läka ut efter en rejäl Butta-kur.

#11 okej skönt att höra! underbara bilder! :D

åhh vad härliga bilder! allihop! :D
#12 härligt steg!! :D
#16 :D aahh vad söt bild! Shettisar SKA vara tjocka ;) Hihi

#4 , gudars vilken vacker bild! :)
alla andra bilder är också mycket vackra självklart :)
Efter mycket velande bland alla mina bilder så bestämde jag mig slutligen för den här bilden; en bild på Extrem Dexxa & Moses som just släppts ut på ängen sommaren -05. Jag gillar den här bilden riktigt mycket då (förutom att mina hästar i sig är underbart fina xD ) så gillar jag verkligen dom starka färgerna.

Den förra vart visst suddig!.. :( Igen! Men dehär är nog endå den mäst lyckade bilden! ;) haha.. det är Latitud på travbanan (Snabbjobb).. :) hehe.. öronen fram, fin bakgrund och öronen frammåt.. de är vel så det ska va? ;) Denhär bilden är också suddig.. men tryck på fyrkanten som kommer upp i höger nedre hörn så blir den bättre..

#23 sjukt fin! synd att den är lite för mörk.
Gjorde den lite ljusare =) men den vart kanske inte lika fin då.

#22 Jaa, tack :)) Din var också härlig. Sommarkänsla!

#25 tack. ja.. den var lite väl mörk.. :P men den vart bättre.. :) Tack tack :)

14# - Cancan. Titta vad jag hittade!

Finns det något som berör hjärtat mer än svartvita bilder?
Inspirerad av 4# så blev vårt föl Jarita svartvit.. Inte lika skarp som 4:an, men oh så söt hon är!

Jag tog en bild på Börje Johanssons Elitpremierade märr Pamilla 3473 som lämnat bal Juping 517 när hon stod i hagen med sitt lilla föl. Ingen kan gnälla på detta sto exteriört då hon fått upp till 44p. Är väldigt nöjd med detta kort. Är det någon som vill ha det här kortet så får ni jättegärna ta det.
Kram

#53 Shittans vilken going! ^^

#54 vikken härligt bild

#56 ja visst är han
#61 jo det är en härlig bild och det är ju alltid fina färger så där på vårkanten ..

snygga bilder :D ja ba fortsätter å lägga in bilder ja ;) ja kan lika bra lägga in allihop ;D Haha.. eller kanske inte.. liiite jobbigt å lägga in mer är 2000 bilder.. :P
Jasså.. ? :P har han problem å hålla i lilla söta frasse som tillåmä jag brukar köra?… ;) Hahah..! den va bra du… (vem pratar ja mä?)

74# Andra lär nog lyckas ta ett antal såna kort på min häst när hon kommer ut på travet nästa år. Kan ju inte stå stilla.

#80 sööööötis…. :)

putt :P

#98 va söt, nästan likadan som min:D

Höhö, men Zolle är min Sm-vinnare (om några år^^)

#112 upp med benet :P

#118 Julia, inte tömmen innanför förbygeln :P

Jag har alltid tömmen innanför förbygeln Bexo ;) Har hänt att den har fastnat runt skackeln ett par gånger, därför har jag den numera innanför.

Joo på det viset är det ju rätt smart :P

#118 , vilken fin bild !!
Haha , hitta en bild på nåra kor :P