Boxskyltar
Vad har ni för boxskyltar till era hästar? Jag beställer alltid från www.boxskylten.se billiga och jättefina,finns många mallar att välja mellan och kan också ha eget foto om man vill..
Här sista skylten jag beställt till vårat nya kallblod som är född iår =)

#1 DU HAR SUNRISE! Hur är det med henne?

Efterssom vi inte har fasta boxar till våra hästar har det inte blivit några boxskyltar. Funderar dock på att göra egna och plasta in för att sätta på stallväggen.
Vi har tiotalet russ gående på lösdrift och sedan 8 boxar i stallet som vi använder vid behov (fölning, avvänjning, skador osv)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Har inga boxskyltar heller då de går på lösdrift och boxarna används av olika vid olika tillfällen ..
Har ju dock några som man fått när hästarna har starta i Derbyt men de är ju inomhus ;-)

Jag gör också själv och plastar in :)
Jag har gjort våra själv också :) Har bilder på hästarna på med, tycker de är fint!
Skriver boxskyltar själv.

Gjort boxskyltarna själv och plastat in.. Så simpelt och snabbt så ;)
Förut gjorde vi andra. Tog en stock, sågade den lite på snedden sådär då det vart lite avlångt (men inte tjockt, kanske 2,5-3cm), sen sandpappersmaskinen, sedan lödde in texten där. Vart grymt läckert! men ack så krångligt och tidskrävande..

Jag beställer mina från Dekorum text http://www.dekaltext.com/boxskyltar.htm

Jag gör mina själv också, och plastar in. De verkar hålla bra, de äldsta är från 2001 och är helt ok fortfarande.
Vi har heller inga fasta platser till hästarna, men alla har skyltar ändå, tävlingshästarna ovanför spiltorna och de andra på väggen där deras grimskaft hänger.

#14 Väldigt fin =)
Jag har också gjort egna, skriver på datorn skriver ut och plastar in, på vitt papper med svarta ramar i storleken A5.

vi gör våra egna. tar en träbit och fixar till, gör kanterna och sen skriver vi. tycker dom blir super fina.
(är ungifär som #11 skrev att dom gjorde förut)
sen har vi även två st #3 som vi fick med när vi köpte Molltas Leaf och Mattino som vi har i selkammaren över deras grejjer, passar perfect : D

Vilka superfina namnskyltar ni har allihop! Vi har inga alls till våra faktiskt, har liksom inte blivit av. Men blir lite sugen nu när jag ser era!