Dubbeltrav??
Vilka ska ha dubbeltrav 2007??
Kommer Örebro-Lindesberg ha "comback" i år??
Boden kommer ha 29e juni till 1a juli!
Passa på alla, de e då Norrbotten när de e som bäst ;)

Eskilstuna kommer att ha i mitten av juni, jag hoppas att alla har slutat skolan då!!! Då kommer även kusk sm att köras.
Visby början av augusti! Välkomna!

Vet inte om det är spikat, men jag har hört att Örebro-Linde inte kommer att ha dubbeltrav i år.
Som det ser ut i våran planering, kommer vi inte ha dubbeltrav i år. Tyvärr.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jägersro ska ha dubbeltrav!

#2 Stämmer det som det står på ponnytravet.com att Eskilstuna ska ha 15-17 juni??? Fan jag tar studenten den 15e, och jag vill ju vara med i kusk sm..

jag tror att det är en hel del skolor som slutar 15e, flera här omkring iaf…

#8 slutar inte du samtidigt som polhem? vi lsutar den 8 juni

Finns det något datum utsatt för dubbeltravet på Gotland?

#7 ja det stämmer tyvärr. Det gick inte att få det senare på sommaren vad jag förstod men jag ska ta upp det med vår tävlinskomitte och se om det går att göra någon justering, tror tyvärr inte det.
Ylva
*11 Det kanske är så att kusk-SM körs på söndagen, det ger ju alla större möjligheter att vara med.

#11 Ja det kommer att köras på söndagen. Så det ökar ju chanserna för många, dock kan det vara svårt att ta studenten i malmö på lördagen och sedan åka upp till eskilstuna och köra kusk sm dagen efter. Men jag ska prata med dom om det och se om det finns ngt att göra.
Ylva
Ang. Eskilstunas dubbeltrav!
Jag är sugen på att åka dit (min kompis ska köra kusk-sm, så vi far ett helt gäng) och jag undrar - visst finns det möjligheter med stallplats över helgen och sovplats för människorna?

#14, ja det finns möjlighet till sov-/stallplatser. Vi har en jättefin klubblokal 

#10 datum utsatt 10 & 12 augusti…:)
#15, faan bra =) Det lutar mot att det blir en lång resa, drygt 110 mil enkel väg :) Men vad gör man inte för att heja fram sin absoluta schystaste kompis i Kusk-Sm och att tävla litegranna själv?? =)

#17, du kommer inte att ångra dig, Eskilstuna har alltid bra tävlingar och bra lopp! :) 110 mil, inte illa! :O
#18, nee, bara 220 mil drygt =) HAHA X) menfan, någe skoj ska vi hitta på under sista shettisåret =)

#9 johodå! Men andra skolor än våra menade jag

Vi kommer nog oxå till Eskilstuna. :D

Vi kommer om det finns lopp som passar :) men eskil brukar vara bra på att fixa lopp till alla slags hästar!
Hoppas det finns en monté som mina pållar kan gå ut i!

#22, de kan vi fixa om jag får rida
haha…

någon som vet när Jägersro ska ha sitt dubbeltrav?

#23 Du är paxad av mej i alla montélopp . Du & Dolly ska ju slå svenskt rekord ;)
#24 Som det ser ut nu ska Jägersro ha dubbeltrav den 13-15 juli

DPK och GPTK kommer att köra en variant av dubbeltrav. DPK har en autokväll på fredagen den 4:e maj och GPTK kör en heldag på söndagen den 6:e maj.
Propparna till dessa tävlingstillfällen kommer att samordnas.