Vinstrikast ponny -06
Hej! Vilken är vinstrikast ponny på eran bana år 2006? Både A och B ponny skriv gärna hur mycke pengar dom sprungit in och plac
gärna en bild också!

På Jägersro 2006 tror jag det är min Muskot Kat B, 17starter 6-3-2 9.725kr inspruget iår.
Kat A måste det vara Dynamit II, 22 starter 19-2-1 och 18.650kr insprunget

På Halmstad måste det vara Hults Chikita och Gläntans Domino.

Bodens segerrikaste shettis i antalet segrar är Norrskenets Hotrod, med två segrar. I pengar är det Sindy O..

#8 Du Amanda nu skrev jag om vinstrikast ponny..har gått in och kollat på SPTF:s lista där och Sindy ligger på 28 plats i hela Sverige Hotrod är på 101 plats och Juppe på 99 plats..

Åmål:
Kat. A: Alban (Min:P:P)10st. 1-2-2-3 4.800 :-
Kat. B: Kålmans Polartösen (Min igen:P:P)6st. 2-1-1-1 2.300:-
#9, aha, så menat ^^ Jag fatta int om man mena i antal segrar eller mest insprunga prispengar =)

#11 Inte lätt att förstå all statestik 
men om vi ser på dom segerrikaste shettis i Boden så var ju Hotrod bäst,sen Sindy och Juppe på tredje plats 
#12, haha ja =) vi har ju våra kanoner här uppe :D

#3 har du ingen bild på min lilla Fonen?

Färjestad
Kat A: Lilla Ross Man 27 3 - 3 - 5 - 5 - 2, 5725:-
Kat B: Kantarell 5 1-3-0 2625:-
Våran schettis….
Frågan är var russen finns på färjestad, Kantarell hör ju egentligen hemma i Mölndal men är medlem på färjestad….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#15 Den statistiken på russ kommer ändras till nästa år ;)

Garanterat, motståndet är ju inte direkt oövervinerligt, men det betyder inte att snabbast blir vinstrikast :-) Sen är ju frågan om det finns någon som kan utmana Rosse i år…..
Jerker Klang,
Östanåkra
Kat.A Ötolla 9 st. 1-1-1 2075:-
Kat.B Ernst Ronaldo 11st 4-6-0 10500:-

#17 Det är inte säkert att jag menade snabbaste hästen här! Jag har en som går sitt rekord redan nu, en som varit borta i snart 6 år och en ostartad, får se vilken av dem som e vinstrikast i Värmland när året är slut!

Axevalla;
Kat A; Dolores 14 starter, 7-4-1, rek;2,29,8, 7475:-
Kat B; Pulvret 14 starter, 3-3-3 rek;1,56,5, 4925:-

Ryttarn o Nitro, va ni va seger vissa då! 

#21 Finns ju knappt några russ tillhörande Färjestad som man kan räkna som motstånd…
Haha men Rebecca så säger man väl inte :)

#22 Stämmer nästan, men vi får se vad våra 5 startande russ kan hitta på, fö är det ganska tomt om ingen helt ny dyker upp….
Jerker Klang,
Solvalla 2006: Gumino (kat. B) 27.027:- och Lufsen II (kat. A) 14.900:-.

#24 Ja nu när Pannans Linus slutat finns det ju inte ett enda bra russ från Färjestad. Jo, Kantarell då men den ser jag som Åby pålle ;)