Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1698 ggr
nemesis
0

Speedcar??

Någon som vet vart man kan köpa en bra hållbar ny Speedcar??

vet att Anders Söderlund i Umeå hade  men där var de slut just nu..

// Annika

muskot
0

Ladugårdsinrede

hermitage
0

börjes tingsryd… har själv köpt en därifrån

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

MagganS-B
0

Royal har fina…..

skott
0

Annika beställ en från Royal så kan våra vagnar levereras samtidigt ju :)

Emmelie93
0

#4 hur mycket kostar en sådan? :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

skott
0

Min nya kosta strax över 16 000kr men det är en sulky

hermitage
0

börjes har billiga speedcar köpte min under 5000 krSkrattande

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

rebeccanisse
0

Börjes har inga speedcar kvar, finns bara en till lite större russ utan sits, sen finns det en till full. De får inte tag på någon de kan köpa av, den förre har typ gått upp i rök.

Rajmon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På min praktik har vi royalspeedcarts men tycker inte alls dom är sköna, visst ser dom överlägset snyggast ut men har man redan lite problem med ryggen så har det inte blivit det minsta bättre… Däremot tycker jag att Grafströms är bäst i alla kategorier!! Riktigt sköna att köra i och jag får inte alls ont i ryggen av min vagn! har haft samma grafstömsspeedcart i c:a 7år som fortfarande fungerar lika bra och som fortfarande är lika fin i färgen! Trots att den varit med om både det ena och andra så är den fortfarande hel och fin=) men det är en smaksak det där med vagnar, människor är olika byggda precis som vagnarna är;P

(observera att min vagn är i storhästmått för att slippa köpa en ny om jag vill byta upp mig någon dag)

Emmelie93
0

#9 vad kostar en sådan? :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

[cancan]
0

#9 Har för mig dom gick på 10 000 o då fick vi sån dator till så man kunde se hur fort o långt man kör osv.. Men vi valde det istället fär med QH..

Rugart
0

Jag har 2st nya speedcartar, en chevi och en Master. Det är demovagnar så dom är helt nya båda med qh. Har även sulkys och rockard till både A & B ponny samma märken, olika modeller även dessa demovagnar. Hör av dig om du är intresserad så kan jag ordna med bilder!

madenelz@gmail.com Skrattande

[cancan]
0

#12 Du skulle inte vilja lägga ut bilder?