Bild från er första start
hur gick det i ert allra första start som kusk??
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

min första start gjorde jag oktober 2001, med shetlandsponnyn Hippza. Det var så längesedan att jag faktiskt inte har några digitala bilder från den dagen ;)
De va rätt länge sen jag körde mitt först med, vi har nog inga bilder där i från.
Men jag minns att de va på rättviks dubbeltrav och jag körde shettisen Tussilago. Vi blev sist och jag blev jätte ledsen. Men sen när resultatlistan kom och hon givk bara typ 2 sek från sitt rek vart jag jätte glad :)

Jag vet inte om jag riktigt minns mitt första lopp men detha varit detta: Red ett montelopp på Haspen hemma på Rättvik det var kvälls trav o det hade dragit ut på tiden så tror loppet gick runt 00.00 det var ett tufft lopp, Aida Roll var med o hon var nog den bästa i mina ögon just då… Nåja Haspen bara grisade sig han var pigg o galopperade o ville inte alls som jag ville, blev diskad.. När jag sedan skulle rida hem (har bara någon kilometer ´hem från travbanan genom skogen) så tappade jag mitt ridspö, jag hoppade av o skulle ta upp det men efter det kom jag inte upp på min stora Haspen igen som inte ville stå stilla, jag vart då en väldigt ledsen o arg liten 8åring, som fick gå hem!

blexter :) han sprang 2,35.? kom 5a:)
Ska ha nån bild i nåt fotoalbum nånstans :) Det var på Mantorp år 2000 med Vetaprinsen. Han gick väl en tid strax över 3 min har jag för mej. Kom i mål som 10 av 14. Jag var nöjd hursom!

Det var på Eskilstuna 2006. Vi kom tvåa.. och jag var surig efter för att jag kört som en kratta och inte gått i rygg för då hade vi vunnit. haha. Men det var kul iaf, han sänkte sig några sekunder då också :) Har ingen bild därifrån…