Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 790 ggr
After-Eight
0

Ljusa tömmar köpes

Hej

Finns det någon som har ett par snygga ljusa tömmar att sälja till ett bra pris.

Skall passa russ.

ryttarn
0

För att vara lite krass, finns nog knappast några begagnade ljus tömmar som är snygga, dom har en tendens att bli solkiga tämligen fort…….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

After-Eight
0

Har sysslat med trav i 23 år så jag vet att ljusa tömmar bli mörka fort.

Kanske finns någon som har haft ljusa tömmar endast till tävling och som har slutat.

Tycker kanske att det var ett onödigt inlägg.

ryttarn
0

#2 Skrev det mer som information, efterssom du är helt annonym utan någon press kunde du lika gärna vara en fjortis som tyckte det var glassigt med ljusa tömmer. Så det var ren k"konsumnetinformation".

Jerker Klang,

www.isil.se

NatthaBlom
0

Vad är ett bra pris? kan eventuellt ha ett par till salu

After-Eight
0

# 3 lite taskigt att skriva fjortis. Finns väl ingen åldersgräns för att hålla på med ponnytrav.

Vill bara köpa ljusa tömmar för att jag tycker att det är snyggt. Får jag göra det utan att någon skall kommentera det? Du är ju en vuxen karl.

Tycker att det är "glassigt" med ljusa fast jag är 35.

Nu avslutar vi diskutionen.

Natta. Vissa vill ha ut det dom gav för dom. Kostade dom tex 1000kr nya så vill man ha 900kr nu. Du förstår säkert vad jag menar. Säg vad du vill ha? Tänkte att Madde skulle ha dom till Super Busen.

ryttarn
0

#5 FYI fjortis är inte en ålder utan ett begrepp som inte är direkt åldersrellaterat utan snarare utvecklingsrellaterat….. Om du inte var annonym (även om jag nu vet vem du är) skulle saker bli mycket enklare. Som jag skrev tidigare, det var inget illa ment, utan en ren konsumentupplysning baserad på egen erfarenhet.

Jerker Klang,

www.isil.se

After-Eight
0

Jag loggade precis in mig när jag skrev anonsen. Hann inte göra allt på en gång.

Snälla, vill "bara" köpa ett par ljusa tömmar. Tyst

NatthaBlom
0

Men herregud till att hoppa på direkt! Dom flesta borde vell veta att det är Carin som äger både Super Busen o Mr. After Eight eller har jag fel? Jag pmar ist så vi slipper diskussioner här :)

After-Eight
0

"8 Jag har svarat dig. Skrattande

JBrunzell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan köpa mina för en billig peng om du inte hittar några andra, jag ska inte köra mer lopp iaf så de ligger bara och samlar damm Cool

After-Eight
0

"10 är det Pärito (heter han så) på bilden? Jag var med och hämtade hem honom från skåne. Han höll på att riva hela bussen, stackarn var så rädd.

Du kan väl skicka pm till mig ang vad du vill ha för dom. Bor du kvar i Sigtuna? Jag bor inte så långt där ifrån.

JBrunzell
0

#11 Japp det är han! Jo jag har hört om den resan, lite skraj e han allt för stora lastbilar än i dag! He he

Yes, jag bor i märsta så det är inte långt. Jag pmar!