Royal modeller
kan ni alla här på iFokus lägga in bilder på era hästar som går med royal sulky.
Jag vill alltså se de olika royal modellerna sittande på hästarna. skriv gärna mankhöjd på era ponnys.

#0 lägg gärna in bilder på chevi reflex på liten ponny.. under 125cm
#2 Jag har köpt en chevi reflex.. O den ligger bra på mina små russ som är 119,5.. Har även en chevi reflex redan nu.. Den äldre modellen.. Dock utan quick fästen..

chevi pony reflex på Tiffy. hon är 123 cm hög. o jag trivs väldigt bra i den o den sitter bra.

#13 OT, hur går det för Hasse? Får vi se henne på banorna igen? Hälsa familjen!

#14 jodå jag kör litelite nu. får träna mer. men tar de lugnt o hoppas att de blir bra.. har vi tur o håller alla tummar kan hon komma tillbaka :) men veterinären trodde de iaf. ska på återvesök när hon tränats lite :D Familjen hälsar tillbaka :)

tack alla för bra bilder och så, tycker chevi är lite långa och lite höga för tex 120 hästar.. fortsätt gärna lägga in bilder på alla olika modeller inom (royal) och chevi

#17 de är ingen reflex? :/
#17 Jo, men den gamla modellen.. Den är 7 år gammal..

blir nog bäst med royal märker jag :)

#25 russ eller shettis storlek på royalen?

Sara du får komma hit snart och titta på min :P du kommer

#2 vet du anne, du är väldigt elak just nu! .,.. ge en till mig, du som har sådan toppen lön!!:)

#28 hahahaa Jag jobbar 26tim/veckan som kallsänka de blir man ju skit rik av Sara hahaha

#26 - den er shettis, men er spessial-laget til min søster, da hun er så liten.

#26 det er shettis storleik på Asterix si vagn Napoleon og Tindta Lill har Russ storleik Napooleon si er laget smal forde Tove som egentlig kjører Napoleon er veldig lita det er derfor det ikke er sidstenger på den men at Royal istedet har laget S vagn til henne. Micke sa det var den aller første vagnen de har lagert slik men den er helt topp å åka med

#32 tindra lills vagn var väldigt snygg, exakt en sådan vill jag ha.. du får gärna lägga in bättre bild på S-royalen :)

#29 tydligen, sulkyn kostade närmre 17 000.. de är för tusan en hel månadslön

#34 den såg också bra ut(A)

#35 Skotte betala den ;) Sen ska väl du köra in lite vinst pengar till mig iår eller?? Då behöver ni en bra sulky ju.

#37 ja men jag då, ska mina hästar inte kunna springa in något ;)

Royal Hawk, extra bred och med extra långa skaklar (från fabrik)
Aktiv 1,29 mtr hög

#39 sälj den till mig (A).. haha nej men varför beställer många extra långa skaklar och sådant=?

Men sara de har kanske en stor häst som behöver mkt plats.

#41 görs de inte i rätt storlek till russen :/

Jag gjorde det eftersom när jag beställde min (precis då när super light vagnarna kom) så var det problem för längre kuskar att sitta med raka ben. Nu kan man nog vara uppemot 178-180 i min vagn och sitta med raka ben. Dessutom tycker jag det är skönare att vara lite längre ifrån.

#43 jag behöver inte oroa mig, jag har knappt längden inne att åka barnkaruseller på marknad:P

#46 & de är inga extralånga skaklar då?

Alltså maxade russ får lätt plats i en vanlig, det var bara jag som ville sitta längre från & med raka ben.

Maroon är 128cm hög du har själv kört honom i en vanlig Royal sara så du borde ju veta hur den satt på honom 

#49 perfekt! #48 mer än du som beställer så :P

nu blir de knepigt igen, .. rocky är super enorm, men visst passar en vanlig han också?

Jag tror en vanlig passar rocky. Min treåring är ganska lik rocky i modellen (som jag tycker) och den passar honom och jag ska min vanliga royal hawk till honom.

#52 okej okej, men ändå, kanske lite skillnad ändå iochmed min är 5 och din 3 ? fast jag hoppas de funkar :) din är NIIIICE! :)

#39 Precis som Anne skriver så får mina hästar inte plats i en vanlig royal. (Jag har i princip bara jättar i stallet) 
Sen är det rätt skönt att man kan sitta med raka ben, utan risk för att fotstegen tar i baken på hästen vid skarpa svängar..!
I bild Rapp I Skoar och Josefin Olofsson. (Foto: Mats Hallin) Rappa är 1,30 mtr hög.

Inget special på min sulky alls..

#55 toppen !