Olika konstigheter
Kan Din häst något speciellt? Kan den buga, lyfta på hoven när du ger den signal eller liknande?
Min häst Thyra kan gå i trappor. Hon har gått upp för vår trappa och in i vårt hus! Det bästa hon vet är när hon får följa med överallt. Hon har också varit med in i sadelkammaren när jag har glömt något

Nej, inte min, men min systers Arab kan buga med lite hjälp av en morot och sen ska jag slå vad med henne om att hon inte kan lära Araben att ta posten från postlådan, får se om hon kan lära honom det.
En kompis häst kan lägga upp hoven på knät när hon slår på knät.
Min häst Bessy reser sig på kommando. En gång smet våra shettisar in i kölket och lämnade två överaskningar i köket och hallen.

Pigge kan vänster & höger ?
Min förra shettis Blizzard kan ställa sig på knä med hjälp av en morot, stegra sig på kommando och så la han sig ner varje gång jag la mig ner bredvid honom.
Att gå upp för trappen & gå in i huset var också spännande .
Dessutom kunde han "tricket" att ta sig ut från hagen med 8 trådar & ström. Utan att förstöra den.. 

Marimo kan stegra på kommando.
Nordman kan pussas
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Equuleus kan "prata", gnäggar då man pratar med han i hagen, då han är törstig, hungrig och när man kommer på kvällen med kvällsmaten och han brukar dansa i hagen.