Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 1712 ggr
Granit-Jimbo
0

Ditt liv om 10 år!

Rubriken säger val det mesta men. Eftersom jag har väldigt tråkit just nu så startar jag en tråd.

Skriv om hur du vill att ditt liv ska se ut om 10 år. Det kan ju vara kul att läsa om vad andra har för framtids drömmar:D

Granit-Jimbo
0

Jag börjar.

Om tio år är jag 23 snart 24 år. Då vill jag ha gått ut skolan:) Och jag vill ha jobb hos en ganska stor travtränare men också ha nån/några egna hästar i träningTungan ute

bea28
0

Om tio år.. Hm. Då är jag 26, pluggar till något roligt och gör det antingen på fastlandet eller utomlands. :) hehe, det hade inte varit helt fel emd att plugga utomlands ^^

Vilgot
0

om tio år är jag 27 och då vill jag jobba som elektriker eller med energi och bo i en gård med mina häsar ^^

ska ha rest en del också =)

trrrav
0

Om 10 år är jag 26 år och har då troligtvis tagit veterinär examen och fått jobb på en hästklinik. Jag har en egen gård där jag bedriver mindre uppfördning av varmblod. Om mitt liv ser ut så om 10 år är jag hel nöjd ! :)

marika-J
0

Om 10 år är jag 28, förhoppningsvis har jag ett jobb och jobbar som målare. Kanske sett mig runt i världen lite.. En familj och barn kanske? Jag vet inte, så svårt att veta och tur är väl det. Hur kul hade det varit om man redan nu visste hur ens liv skulle se ut Flört

Hur det ser ut på hästfronten beror nog mkt på hur jag bor då, jag får nästan lite ångest ibland när jag tänker på det.. hur ska det bli med dom? Kanske är dom utlånade, för aldrig tänker jag sälja mina ögonstenar!

thilda-
0

om 10år är jag hela **30år! Foten i munnen (usch vad gammal jag känner mig!)
**men förhoppnins vis så bor jag på hästgård/gård, driver eget företag med mina hästar och ev. bilvård ;)
och jag hoppas att jag fortfarande har samma sambo som nu som då! och att jag har barn! :)

DubbelE
0

Om 10 år då är jag 28 år, Kör trailerdragare för ett åkeri. Håller på med hästar på lagom nivå, troligen medryttare eller liknande. Har säkert familj och en liten hund. På sommaren åker jag troligen runt i min Amc Javelin SST Mark Donahue och kör dragrace.

Stallmima
0

Om 10 år har jag nog inga hästar kvar, vad jag gör för övrigt har jag ingen aning om, det får tiden utvisa.

Geminii
0

Om 10 år, då är jag 28 år. Nu fick jag åldersnojja :( Nej men jag har faktiskt ingen aning, pluggar förmodligen fortfarande. Hur det ser ut på hästfronten då vet jag inte. Gemini är 18  år då så han har lagt tävlingskorna på hyllan inom travet iaf. Men mycket kan hända på 10 år :)

amandahandersson
0

Om 10 år.. Ja, då är jag 28 år. Förhoppningsvis är jag då utbildad journalist och teolog, och har förmodligen skrivit några böcker och spännande reportage. Barn hoppas jag att jag har, innan 25 har jag sagt om den biten.
Planen är väl att jag ska ta upp "hästeriet" igen efter några års uppehåll, så jag kanske har köpt en eller två unga storhästar, framtida Elitloppssegrare, hehe :) Om jag inte bor utomlands, då får hästarna vänta några år till! Men den tiden kommer också.

juliapettersson
0

Om 10 år är jag 30. Är förhoppningsvis färdigutbildad barnmorska, och bor på ett ställe där jag trivs, nära vattnet. Kommer nog bli svårt att ha hästar medan/efter alla studier =/

[Wildglow]
0

Om 10 år är jag 24 fyller 25 (Lät nästan gammal oO')
Jag vill ha en egen gård med minst ett kallblods sto och en skettis hingst.
Som yrke vill jag vara massor, har lite svårt att välja. Det är travtränare, fotograf eller hovslagare jag väljer mellan, men jag kommer nog på nånting ;D
Sen så vill jag hålla på med sadelmakeri på fritiden Glad

Karsk
0

Om tio år är jag 31. Då har jag nog ett hur med min sambo (Hoppas jag har samma underbara sambo som jag har nu, men det tror jag.) Jag har mina hästar på gården och barnen springer nog och leker på gården med något. Sambon är nog i sitt jätte stora garage och mekar med bilarna eller är ute och kör cross.

Det är kanske mitt liv om 10 år´, man kan hoppas iaf.

AndreaJonsson
0

Oj hela 10 år är mycket så vad som helst kan hända :)

Men om 10 år är jag hela 28 år ( herregud!!)  och jag kommer att ha flyttat ner till något fint hus i skåne , eftersom det alltid vart min dröm och mitt mål. Blir inget mer Eskilstuna för min del i alla fall!

Jag kommer förhoppningsvis att vara färdigutbildad fastighetsmäklare och säljer nog mååååååånga fina hus. Kanske jag säljer hus åt någon av er nån dag? ;)

Hästarna vet jag inte alls vart dom tar vägen , då är Nick´n 20 år , Diggiloo 15 år och Guzino 12 år. I första taget kommer jag inte att sälja dom för de är mitt liv och mitt allt, men måste man så måste man..

jessssica
0

Om 10 år är jag 29.
Då vill jag bo i ett nybyggt hus, med pojkvännen, som ska ha ett stort kök med en köksö, öppen brasa och gym och bastu i källaren. Huset är på en inte så jättestor gård, med nybyggt stall och hagarna alldeles utanför.
Och så har vi ett par ungar.

Sedan jobbar jag som friskvårdskonsulent, dietist, personlig tränare, massör eller zonterapeut.

;)

Sedan har jag köpt tillbaka mitt russto och ett par till och har en liten uppfödning.

Lina-P
0

Om 10 år är jag 31(usch) och driver jag mitt egna företag med ridskola för knattar, som rider på mina russavelston ;) Har hästar  installade i mitt nybyggda/nyrenoverade fräscha stall med god service. har 1-2 egna stora travhästar samt mina ponnytravare.

Man kan ju bygga på hur mkt som helst egentligen. Men nåt barn har man kanske också, såklart min underbara sambo som jag har nu är kvar.Flört

skott
0

#8 Får jag köpa Wirre då?

skott
0

Om 10år har jag förhoppningsvis en fin stor avelsverksamhet med inriktning ponnytrav Skrattandemed en ca 20russ, så några måste säljas.

2barnsmamma som börjar åka runt på ponnytravtävlingar med både shettisar och russ, som min lilla dotter Towa kör.

Nathalie_p
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om 10 år är jag 27 år. Jag arbetar då som sjukgymnast och skriver böcker. Bor på en stor fin gård med mycket mark tillsammans med min man och kanske barn.

Jag är amatörtränare och har några stortravare och kanske en liten uppfödning av russ/shettisar.  Givetvis vinner någon av mina stortravare Elitloppet ;)

Rajmon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om 10 år är jag 29 år. Då kommer jag både ha jobbat på en mustangranch i montana under 1års tid och ha jobbat på den stora travanläggningen Grosbois i Frankrike under ytterligare 1år. Detta ska jag hunnit med tills jag är 24år, när jag kommit hem till Sverige igen ska mina små ponnysar haft semester och verkat innom aveln, jag har sparat tillräckligt med peng och skaffat mig en rik och hästintresserad man och flyttat till en riktigt flott gård i småland där jag bor med mina 10 russ och 7 varmblod! Jag kommer att ha startat ett eget stuteri och avlar framgångsrikt upp 100% renrasiga gotlandsruss för utställning och trav vilket ger väldigt bra resultat! Jag avlar även på några av varmbloden som väntar föl med några riktiga godingar till pappor. Min man är proffstränare och själv kör jag mest bara lopp. Med mitt ena varmblodssto kommer jag detta år bli den andra kvinnliga vinnaren av Prix d Amerique!!!! 

hehe Drömma kan man väl alltid;P