Släktingar...?
anna brandell hade acrobat e. Lon.. Han var inte så rolig och köra då man aldrig riktigt visste vad han gjorde.. Han slog sig ren ett par gånger. och hade svårt att ens komma under kvaltiden. men tillslut gjorde han det och startade väl 2-3 gånger. :) Tyvärr så åkte han till det gröna ängarna… Men han var en riktig mysponny ändå ! :)
Var jag du skulle skulle jag stamboksföra Dinny. Hon har en helsyster som är diplom och visad med 42p. Elr iallafall få henne visad.
Lon har lämnat b.la Marlon S 531 som gått under 2min.
#1 Nämen vad kul! :D Jag önskar er en lyckad säsong 2010 då! ;) Föresten, vilken klubb eller var håller han hus? Skulle vilja se honom på banan någon gång! :)
#2 Beklagar! :/ Kanske finns lite i släkten då Dinny haft mycket problem som unghäst. :)
#3 J*klar! :D Visst har jag funderat på att ställa ut henne men nu vet jag att hon ska ställas ut! :D Ska prata med ägaren om stamboksföring också. :)
Putt ;)

ska inte sno din tråd, men är väldigt nyfiken på om Cocos har några syskon inom travet.
e. platon
u. luxan
#6 Det är OK! :D Visst har han Morion som morfar eller nått sånt? :)
Isånnafall vet jag några hästar som är släkting till honom. :)

#7 tror de.. men är inte säkert.. kan nog stämma :)
# 7 Två hästar som är släkt med Cocos! ;)
Baron
f. 2001
e. Lon
u. Cisska
ue. Morion
Info: Baron har tävlat lätt c och lätt b. Har några riktigt fina placeringar och hoppar 80-90cm. (Dock tränat uppåt 115cm) Tävlar som c-ponny, ca. 133cm i mankhöjd.
Abdulla
f. 2000 (?)
e. Najk
u. Cima
ue. Morion
Info: Grymt kapabel och startsnabb travponny! Fina placeringar och rekord på 1.16 (vet inte mer exakt). Debuterade år 2009 och vann sitt första lopp.
Det är så långt jag vet. :) Du kan använda dig av Blå basen för mer info. ;)

Abdullas ägare känner jag :)
tack för informationen! :D
#10 Jag med! ;) Abbe och Dinny är stallkompisar! :)