Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2171 ggr
nemesis
0

Proppar April.

Propparna för April Månad ligger nu ute på SPTF: http://www.sptf.nu/proppar/2010/april_2010.pdf

divansson
0

nu kan man börja fundera.. fanns dock inga bra proppar i närheten, fåse hur matchningen blir om det ens blir något i april.

[cancan]
0

Får se om det blir någon start i april. Vad är bygdetravet på Tomelilla? Är de inofficiellt?

[Mariaaaaaa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen!

Hults Defekt och Pärloito kommer gå ut på Bergsåkers Heldag i både trav och monte, hoppas jag. Och även på Umåkers Heldag också där i trav och monte!

[parlina]
0

Bygdetrav är samma sak som propagandatrav, bara annat namn.

godismonster
0

Jag tycker de inte är nå bra proppar. Men de fins säkert någon, beror på vad pumba tränar med.

ebba93
0

skit bra proppar för mina hästar:D

amandahandersson
0

YES, två bra lopp åt Mussemupp!

Nattie
0

Bergsåker och umeå för mig! ^^

EmmiieNilsson
0

Helt okej lopp till Missan ;D och äntligen har dom kommit ut :)

Pondus
0

Jag ska försöka vara redo för både Örebro och Eskilstuna, om allt går enligt planera.

SandraErikssonn
0

Min 3åring ska förhoppningsvis kvala på antingen Bergsåkers eller Umeås heldag! :)

even
0

Väldigt dåliga proppar åt min, kommer inte bli något i april för min del

marika-J
0

Äntligen, kanon att man nu kan slipa formen till ett visst lopp.

Inga av de loppen jag på förhand tänkte anmäla till passa mina hästar, men Gävle 12:e och Eskilstunas heldag är spikat! ;)

muskot
0

Synd bara att man knappt kan träna i denna j*vla snö :P hehe

Teja-Bea
0

#14 Har ni probem med snön? Vi har världens bästa underlag här!

Jag hade hoppats på både Kajsa Warg och någon av Påsk-propparna, men de passade visst inte.. Får bli premiär på hemmabanans heldag =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Nitro
0

#14 Det är ju hur bra som helst att träna i snö!

Hade vi inte haft snö om vintrarna hade mina hästar fått vila. Jag tränar inte på stenhårda marker i flera månader.

einarsson
0

#16 Här i skåne blir det bara halt och isigt när det snöar. På åkrarna är det nu kanon underlag, men då måste man ju rida och det är inte alla som kan rida sina ponnys (jag är 180cm lång). På småvägarna är det stenhårt och isigt, inget att träna på.

Lina-P
0

Vi har världens finaste snöväg här hemma! Perfekt underlag!

skott
0

Längtar..

Mille
0

Gillade Eskilstunas proppar :D men det blir ju alldeles för långt att åka. Får se vad som händer i april :D

VeronicaP
0

Sen ska vi inte prata om att det blåser som attan här och blir vallar helar tiden , vi plogar en banan på åkern men det blåser ju mest igen hela tiden.

Lite sugen på Påskbomben , men vi får se hur vädret och sådant är , inte så kul att köra långt om det är dåligt väder

jessssica
0

Hoppas på att vi kan åka till eskilstunas heldag :) där fanns det passande proppar :)

MartinaFrick
0

#21 Plogar en banan? Blir den inte väldigt mosig då?Tungan uteFlört

VeronicaP
0

#23 Det beror hur man plogar banan Oskyldig

nemesis
0

#23 vi plogar också.. det funkar kanon. springer som aldrig förr ..Skrattande

VeronicaP
0

#25 Ja det gör det så länge det inte blåser igen hm , vi bor ju så öppet så man blir ju irriterad på blåsten

MartinaFrick
0

#25 Det är bra Annika, att ni också plogar en banan. Hoppas inte pållarna halkar på skaletTungan ute

Sara-Juventus2
0

pappa har också plogat typ 5ggr men nu går de inte längre för nu är de så hårt packat så nu får de bli landsvägen.

divansson
0

hehe, lätt att ha en traktor att packa med, här får man ha tur om det går att packa ihop det med bilen 100ggr fram och tillbaks utan att ridhästarna trampar sönder senare (vilket dom alltid gör)  ;P  tur att det finns skoterleder säger jag bara ;D

Ärlig talat, känns helt sjukt att propparna till April har kommit redan, det känns som mitt i vintern nu med all denna snö och kyla!

madde89
0

allså  träna  på  snö  funkar  hur  bra som  hellst för  min  del mina  hästar  har tränat  på  snön sedan  deceber  månad  funkar  hur  bra som  hellst , vi tränar  både  på  rundbana  som plogas  om det kommer snö , vem  vet det  kanske  är snö tills  april men  hellre det  än  gegga  ! 

tyckte att de  fanns  hur  bra  proppar som hellst  & de  passade  mina  hästar  mycket  bra  så nu är det  rikigt hård träning  , jag  kan  inte  förstå vf  inte  man  kan  köra  redan  i mars ,  fan stor  hästarna  går  ju  på  vinter bana !  tycker  att man borde  kunna  köra redan i mars  månad  tom november  hela  november. 

ha de  gött

nemesis
0

#26 jag har sån tur som har en underbar pappa som kör ut med traktorn när det blåsigt igen. så vi har inget att skylla påSkrattande.

#27tycker inte är alls halt och har kört där nu i flera månaderTungan ute

VeronicaP
0

#31 Skicka hit han med då ;) , tyvärr hinner inte sambon göra det på vardagarna och jag gör det inte för då blir de inge kvar att köra på haha

amandahandersson
0

Här uppe är då snön inget problem, vi har hur mycket snö som helst! Däremot är det värre med kylan, -22° idag… Blir köldknäppar HELA TIDEN :(

aamaandaahh
0

någon som söker ryttare till monteloppet den 18 April på Bergsåker, så rider jag gärna då propen inte passar varken Cocos, Fe´rgus eller Equuleus.

Elin-Fast
0

Kanske årsdebut för Smoothie på Bergsåkers  heldag

[Mariaaaaaa]
0

#34 DÅ ÄR DU BOKAD AV MIG TILL NÅGON AV MINA TVÅ!

aamaandaahh
0

#36 vi kör på de! :)

fnut
0

Inget lopp för fe´rgus i hela april. Kan ju bli så att det blir bergsåker bara för att det är hemma, men tvivlar ändå på det.

ostsiv
0

Östersund 18 april för Shakira !

clarro
0

Det blir årsdebut bekvämt och bra på hemma banan Umåker för mina tre! :D

http://carolineforsner.blogg.se/

Sara-Juventus2
0

någon som kommer till tomelillas byggdetrav? 10 april

EmmiieNilsson
0

#41, jag kommer med Missan ;D

aamaandaahh
0

#7 Amandah, är det på Bergsåker eller Umeå du kommer göra års debut? =)

linnri
0

Blir nog debut för mig och sunrise i ume, tror jag! :)

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

amandahandersson
0

#43, Umeå hade bättre lopp så det blir nog där :)

Sara-Juventus2
0

#41 toppen, en häst under hela dagen , jippie! vilka proppar?

aamaandaahh
0

#45 okej, undra bara då jag ville se lilla rasmus :) men vi ses säkert i sommar, om inte så lär du ju vara med på Östersunds dubeltrav! =D

amandahandersson
0

#47, Hehe lilla och lilla, han har blivit en ganska stor man under vintern, den skitungen! :) jo Östersund blir det alltid, sen får vi se om vi drar söderut någonting innan det, beror hela och hållet på hur propparna ser ut :)

aamaandaahh
0

#48 haha genomförelse med Cocos är han nog liten, :) även fast jag jämnt kallar Cocos lilleman. Kanon! Östersund får man ju inte bara missa!! Lycka till på Umeå :)

[parlina]
0

46 Jag och syrran kommer

Kiimzan
0

Vi kommer :)