Ur spår : Drömmar..
Jag hade den mest underliga och hemska dröm i natt,dela gärna med er av era drömmar.
Jag drömde iallafall att jag skulle sälja Skotte som i drömmen var skäck. Precis bara någon dag innan han skulle starta Sm så sålde jag han för 20.000 kr
till en barnfamilj som skulle tävla honom,
Jag grät riktigt i drömmen för jag kom ju på att jag aldrig skulle tänka mig sälja honom. Iallafall tjejerna kom och hämtade honom på Visby travet och skulle börja sela ut honom i Orange utrustning med lila detaljer (alla som känner mig vet ju säkert hur jag reagerade på de men min fina Skotte)
De var ute och värmde honom och kom in och var supernöjda,men jag började ångra mig riktigt mkt nu. Jag ville ju absolut inte sälja honom men de var ju försent,de hade betalat honom och allt var skrivit.
När jag hade sagt hej då till Skotte gick jag gråtandes därifrån såg jag Johanna Olofsson komma springandes
hon kallade på mig och jag stannade, då sa hon till mig att jag kunde ju inte sälja Skotte då vi hade skrivit ett leasing kontrakt för 2011.
Jag blev så glad och vi gick tillbaka till köparna och fick dra tillbaka köpet 
En snurrig dröm men det kan jag inte rå för.
Hej
Det är ju bra, att alt va som ´händar´ om natten när vi somnar, bara är dröm - gott att Skotte fick bli, han är ju en underbar häst !
Mvh. bj

#1 Ja de är han verkligen Tack.

Jag drömmer alltid så himla konstiga drömmar varje natt tycker jag "/
Inatt drömde jag att våran 20 år gamla Pia (kallblodstravare) skulle vara med på nån tillställning där hon skulle köras med sån där fin stor vagn. Det var typ bal eller bröllop.
Hon har inte blivit körd på jättelänge och blev naturligtvis alldeleles spattig och kom lös med vagnen - Som tur var kommer en gammal kompis till mej (som nuförtiden tävlar i friidrott, löpning) kutandes och hinner ikapp Pia och tar fast henne.
Jag frågar honom "fick du springa" han: "nej jag joggade bara lite"
helt värdelös dröm eg.

Brukar ofta drömma att jag har glömt sulkyn eller åkt till fel bana när det är tävling :P
Härom natten drömde jag att jag hade glömt att lasta ur Golf ur transporten efter en tävling och han hade stått därinne i två dagar, huuh.

Huuh jag drömde nyss att jag sålde Blizzard och ångrade mig halvvägs till de nya ägarna.
Jag fick inte låta köpet gå tillbaka, för "det är våran häst nu".
De släppte in honom till en elak stor pålle som sparkade honom tills han bröt benet.
Fy så hemsk dröm. :p
#4. Jag har sett en familj som glömde fälla upp baklämmen på transporten när de körde hem från en tävling. Detta borde vara en mardröm men det är faktiskt sant.Som tur var upptäckte de felet efter ett hundratal meter.
jag brukar drömma drömmar som att jag ska köra min spirello i en autostart och ligger typ i spår 4/5. Så får hon ett panikanfall, börjar sparka o skena, fastnar i nån annan häst osv, eller att hon välter över med vagnen eller sprakar mig ut vagnen o skenar iväg.
kan vara att jag drömmer sånt för att hon är lite galen o både sparkar/skenar & stegrar, så vill jag inte att det ska hända.. men det är läskigt o drömma! ;)

Jag hade en jättehemsk dröm inför Kriteriet… Vi var alldeles sena, och selen vägrade sitta fast utan gled bara överallt på hästen! Sen när jag väl fått selen på plats (som tog hur lång tid som helst) och skulle sela på vagnen, så var vagnen borta! Vid det här laget hade jag panik, jag har förmåga att bli väldigt lätt stressad och frustrerad på tävling i på riktigt också…. Det var riktigt kaos!
Till slut kom vi ut från stallet oh då hörde jag i högtalarna "och där gick starten i Kriteriet för kat.B-ponnyer", och hastigt och lustigt kom då jag och Musse in på banan och ligger ett halvt varv bakom alla andra.. Och Musse bara GÅR på banan och vägrar springa.
En riktig mardröm…. Jag vaknade upp helt kallsvettig!
Jag vet en tjej här på Gotland som hade sin häst en bit norr om stan. Första gången hon skulle lasta honom och åka själv och och tävla på travet så var hon så noga med att få med alla saker till hästen. Hon stängde bakluckan och åkte. När hon fällde ner luckan på travet fanns ingen häst där, han stod kvar hemma, hon hade glömt honom! Jag nämner inga namn…..

#9 haha! :O :P

#10 men va hemskt! Samma sak hände en som skulle på hundutställning, glömde hunden hemma…

Jag hade en hemsk dröm innan min första start på stortravet (med toto och publik och allt detdär) tillsammans med Rafaela. Vi värmde och allt kändes super. Sedan kör vi ut i defileringen och … Svart. Det som händer sen är att jag kör av banan med Rafaela, efter målgången. vi har kommit allra sist i loppet och jag är jätteledsen. Fy, den känslan var inte trevlig!
När jag vaknade senare på morgonen trodde jag seriöst att jag hade kört loppet, fått en blackout och totalfloppat. Det tog ett tag innan jag fattade att loppet inte gått, att det bara varit en dröm..Men det var lite smått panikartat innan jag förstod det :P
Jag har inte drömt detta själv men min kompis var med mig upp på elitloppet år 2000, när jag skulle starta Lilla Ross Man. Vi sov i lastbilen, helt plötsligt vaknar min kompis och skriker ut att vi har missat hela loppet och allt. Som tur var var klockan bara 4-5 på morgonen :P..Men det gick ju bra iaf när vi väl startade :D
#0 Anne, jag kan inte annat än att garva åt dig
Du hade ju en "skum" dröm härrom veckan med
Jag lovar att jag inte ska ta din fina Skotte ifrån dig, bara låna honom ett kort tag