Medhjälpare sökes!
För att vi snabbt ska kunna få ut tävlingsresultat och information från klubbarna, vad det än handlar om, så söker jag nu medhjälpare som vill hjälpa till med detta! För visst är det väl kul att redan samma kväll kunna läsa hur det har gått och eventuellt se foton också?
Det är nämligen så att det är helt okej för klubbarna att använda denna sajt för information utåt! Det är till och med så att vi vill att klubbarna ska använda sajten till detta ändamål! :D
Att vara medhjälpare här är ett helt ideellt arbete, likaväl som dret är för mig att vara Sajtvärd.
Fråga gärna om du undrar något! Här eller i PM.
Jag kommer lägga ut en lista här efterhand som det blir klart med medhjälpare i respektive klubbar.
Jag har tidigare frågat efter kontaktpersoner, i den här tråden. Är NI som anmälde er då fortfarande intresserade av att hjälpa till så står Ni kvar på era platser, men meddela mig gärna.
Jag ska klart försöka hjälpa till med det jag kan, hoppas att många vill vara med…
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jag hjälper gärna till! Jag brukar skriva resultat till lokaltidningarna och jag fotar ju, som ni säkert redan vet, väldigt mycket!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag har, som ni säkert sett skrivit om Istravet som börjat . Det kan jag mer än gärna fortsätta med :)
Vilka klubbar ska jag skriva er vid?
giffan - lindesberg?
Bea - E-tuna?
Nitro har jag nog helt missat var du tillhör, tror jag…
*tacksam för ALL hjälp!*

Jag tillhör Värmlandsklubben ;)

Jag kan vara, prukar vara prisutdelare och så, så jag kan nog fota lite också:) ( Rättvik )
Jag kan rapportera litegranna från Boden ^^

#4 Jag kan rapportera från varje EPS-tävling. Sen brukar jag även skriva och fota på de andra tävlingarna jag är på. Så ni kan få rapport därifrån med! =)

Jag kan raportera när ÅPTK har sina tävlingar!

Hm .. jag må vara korkad .. begriper inte riktigt vad man ska göra ?

jag kan hjälpa till med resultat o.s.v från Jägersro
#11 Tanken är att man ska rapportera vad som händer i sin hemmaklubb, så att ALLA här får veta! :D
Jag kan ju försöka hinna med att rapportera östanåkras tävlingar, men det är ganska tufft att hinna med det när man själv kör…men jag ska göra ett försök…lite bilder o resultat :)
Då försöker jag sammanfatta
- giffan - Lindesberg
- Boden - amandah_
- Rättvik - _JonnaRoos_
- Värmland - Nitro
- EPS - B.Jakobsson
- ÅPTK - linn.risedal
- APS - Millan
Hra jag missat någon?
I inledningsskedet vill jag att Ni skickar ert material till mig så lägger jag ut det här, men några av er kanske kan få förtroendet att bli Medarbetare fullt ut vad det lider - inte alla dock!

#15, Du har missat mig, från Jägersro
Jag kan skicka resultat från Östersund.

Jag kan väl försöka härifrån Tingsryd! =) (Sanna)
Jag fortsätter fylla på listan
- giffan - Lindesberg
- Boden - amandah_
- Rättvik - _JonnaRoos_
- Värmland - Nitro
- EPS - B.Jakobsson
- ÅPTK - linn.risedal
- APS - Millan
- muskot - jägersro
- ostsiv - Östersund
- Svartkrut - Tingsryd

Jag kan väl ta ifrån Bergsåker då .. :P
För jag lär ju stå och fota som vanligt .. lär ju inte bli några lopp körda i år :/ :)
En sak till bara .. hur och vart ska man rapportera ? Är det en funktion som kommer sedan lr ?

jag kan ta umåker
#20 Du skickar rapport till min mejl hippoteket@hotmail.com så lägger jag ut det här som en artikel. Kom bara ihåg att skriva med ditt "nick", så jag kan lägga in Dig som textförfattare!
- Lindesberg - giffan
- Boden - amandah_
- Rättvik - _JonnaRoos_
- Värmland - Nitro
- Eskilstuna - B.Jakobsson
- ÅPTK - linn.risedal (ÅPTK står för? Åby? erkänner min okunskap)
- Östanåkra - Millan
- Jägersro - muskot
- Östersund - ostsiv
- Tingsryd - Svartkrut
- Bergsåker - EllaMarine
- Umåker - crazycattis

#22 Okey .. då är jag med :D Men .. så det ska vara lite bilder, resultatlistor till varje lopp ? Ska det vara någon slags .. referat av hur loppet gick ?
Jag kan skriva så mycket som jag hinner, dock inte alltid.. För Skellefteå då :)
#23 Skriv det så som du själv skulle vilja läsa om tävlingen Ni har haft och bifoga några foton… :D
Nu ser listan ut så här:
- Örebro & Lindesberg - giffan
- Boden - amandah_
- Rättvik - _JonnaRoos_
- Värmland - Nitro
- Eskilstuna - B.Jakobsson
- ÅPTK - linn.risedal (ÅPTK står för? Åby? erkänner min okunskap)
- Östanåkra - Millan
- Jägersro - muskot
- Östersund - ostsiv
- Tingsryd - Svartkrut
- Bergsåker - EllaMarine
- Umåker - crazycattis
- Skellefteå - Jlu_

#25 ÅPTK är Åby… Helt rätt Anna :)

#23 vanliga reslutatlistor kan man läsa sig till på STPF's sida. så att bara skriva resultat uppifrån och ner är ganska tråkigt att läsa.
Berätta istället lite om hur loppen såg ut. Var det någon kusk/häst som dominerade? Gjode någon en extra ordinär prestation? Var det jättemånga omstarter? Hårt i mål? Hände något annat kul?
Sånt är mycket roligare att läsa! Så man får veta lite om vad som egentligen hände! Inte bara vem som var 1:a 2:a och 3:a över mållinjen..
Och så bilder såklart! Gärna Collage för de som har möjlighet till att göra det! =)
#26 TACK Anna! :D
#27 **Instämmer helt!
** Men jag ställer inget krav att det är så omfattande…

Okey … ska försöka lägga det där på minnet då :P