Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 738 ggr
Mixie
0

Träningsdagar på Solvalla

Är det någon som vet vilka dagar solvalla kommer ha träningsdagar för oss???

svara gärna i gästboken :D

//Mickan

ruter
0

Titta in på Stockholmsklubbens hemsida www.spts.nu. Där hittar du information som gäller ponnytravet på Solvalla.

Mixie
0

jo men det står inte ett skit där :)

//Mickan

piggybank
0

Brukar det stå något där?!?!:S

jaegeer
0

haha ja Svante men det är typ för tidigt ännu ;)

Colt
0

Får inte ponnyerna träna en gång i veckan på solvalla?

ruter
0

Om ni inte hittar någon info på Stockholmsklubbens hemsida, vilket inte jag heller gör, måste ni ringa till någon ledamot i styrelsen och fråga vad som gäller. Ni hittar telefonnummer på Stockholmsklubbens hemsida, www.spts.nu

Lycka Till med träningen

fan_idole
0

#6 Tänk om det vore så bra ändå! Nej, det brukar röra sig om fem-sex gånger på våren.

amzan
0

vet ej

JennyBrunzell
0

Nej det får vi inte Linnea.

Kristina-
0

Ja, vi är nog många som undrar det. Nu går vi in i Februari och SPTS har fortfarande inte informerat om och när vi får några träningsdagar.

JennyBrunzell
0

#10 De brukar vara i slutet av mars och i början av april. Man behöver väl inte veta om det 1,5 månad i förväg heller :)

Jennie_A
0

Om jag inte minns helt fel så var första träningsdagen förra året den 18 februari ! Sedan körde de på varje lördag under våren, vilket var mycket bra!

Colt
0

#9 okej vad dåligt :( På sundbyholm får ponnyerna träna 4 dagar i veckan :) om det inte är ändrat IGEN.

Angel
0

Ja, tänk att stortravarna och derars körsvenner (på vissa banor)är så rädda för ponnyer!

primusa
0

#12 Du minns inte fel!

Kristina-
0

# 11  Inte alla som har tillgång till annan bana!  Träningsdagarna började 21 Februari 2004. 19 Februari 2005. Kan gå tillbaka många år och se att dom brukar börja i Februari, och nu är vi där och fortfarande  får vi inte veta.

primusa
0

På Jalles tid körde vi träningsdagar på Valla redan i januari - men det var på Jalles tid…

JennyBrunzell
0

Okej, då minns jag lite fel :) Solvalla borde fixa så vi får träna minst 1 gång varje vecka från februari till oktober!

Kristina-
0

#18  Ja, det vore väl toppen !