Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 320 ggr
MonteMira
0

Bild på Manickens första avkomma..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Kommer inte ihåg vilka det var som ville se en bild på Rakkar Ungen. Så tänkte att jag kan ju lägga ut den på forumet.                   Här är han dock inte så gammal, kanske precis ett år, men nu är han två.

Miii4
0

Nämen vilken sötnos =)

_JonnaRoos_
0

Vilken fin:)

MonteMira
0

Visst är han Skrattande Inte min dock. Kanske ska ta han på foder i höst om min skola tillåter det, får egentligen inte har hingstar här på lillerud. Men Rakkar Ungen är som en liten valack bara att han inte kan gå med ston,Cool. såå jag får tjata på skolan helt enkelt =P   Han är inkörd nu och visar tecken på löparskalle redan nu…

ninam
0

Jätteroligt att se, vi har Manicken nu och det är meningen att han skall få betäcka den här säsongen.

Angel
0

Åh vad fin han är! Hoppas han blir lika snygg som pappa sin

natalie_
0

KyssSÖÖTIZ

MonteMira
0

Jag hoppas han blir godkänd i framtiden…Flört

MonteMira
0

4# coh 5# här är en till bild på rakkar ungen från iår… Dock är han väldigt skiti=P hade packat in sig i lera precis innan dem tog in han…haha

Angel
0

Snygg överlinje, men lite grov hals. Det hade Manicken med som 2-3 åring, stor jäkla hals och ingen rumpa! Men det fixade till sig med åren, och nu har han den snyggaste halsen och välmusklad bak/kors. Bara vänta och se…

Åh, han har fått den där snygga konvexa nosryggen som pappa har. Den kommer från farmor Mathilda, så snyggt!

MonteMira
0

#9 o #4 Fick en till bild nu..fast nu är han t.om. ren=)

crazycattiz
0