Beställning av dress
Halo !
Jag har en liiten fråga .. hur lång tid tar det att få hem en dress ?
Jag är så orolig över att man inte ska hinna få hem dressen innan tävling, har lite problem med att välja färger, mönster och har alltså inte reggat dressen ännu lr ..
Alltså, hur lång tid tar reggning av dress ?
Och hur lång tid tar det från att man beställer dressen till att den är hemma ? :P
Registreringen går snabbt tror jag, kanske en vecka. Men om du beställer dress från Mira eller Brizy så tar det nån vecka, eftersom dom syr efter måttbeställning! Lycka till! Hoppas du hittar dina favvisfärger!

för mig tog de 5 veckor för både att registrera den och få hem de :D och jag beställde den från brizy

hej. ska också beställa en ny dress nu. tro aj läste i brizy att de tog upp mot 6 veckor. så den lär hinna komma :)

Okey .. tack så mkt :)

jag beställde min den 5/1-07 och fick min idag 1/2-07 alltså 4 veckor!

Jag beställde från Beola (skitbra dress!!) , det tog 2½ vecka och de var kanontrevliga & hjälpte till med precis allt.

Håller på att beställa en ny grån Mira:P

MIRA ^^

Mira är bäst

Det var ju det jag sa Svaaaaaaante:P

Mira e både billigare å det går fortare å få den än från brizy å dom e bra åsså

Beola är billigast ;P

Brizy ger 10% rabatt till ponnykuskar dessutom ytterligare 10% om man accepterar reklam för KRAFT på dressen. När vi köpte 2006 blev det betydligt billigare än Beola….
Leveranstid 4-6 veckor
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

jag beställde min dress ifrån mira för en vecka sen och jag får den, den 14/2

Jag beställde min dress från Mira. Dom var jättetrevliga och jag fick rabatt på min väska jag köpte med 2 stycken brodyr på! Fick den 4 eller 5 veckor efter att jag beställde den. Mira tycker jag är bra! x)

#13 Vad kostade en hel dress vår-höst där då? Min gick på 3000.

miras allround går på 5000

#16 ca 2500 plus moms, men Mickis köppte sepparat byxor och jacka och då skilde det ca 500:- + moms mot Beola. Vi tog in offerter från Brizy, Mira och Beola och då var Brizy billigast och Mira dyrast….
Jerker Klang,

Okej . Jag tänkte beställa från Brizy först men deras leveranstid mitt i sommarn var 6-8 veckor och det hade jag inte tid att vänta på eftersom jag skulle starta Plexuz..

När ja beställde min brizy dress förra våren har ja för mej att det var 20% rabatt för ponnykuskar och 20% rabatt om de fick sätta ett KRAFFT märke på ena axeln….fast de kanske va nå extra då..:)

#20 kan vara så, skall kolla när jag kommer hem, har inte de uppgifterna på jobbet…. Kommer bara ihåg att Brizy blev bra mycket billigare än alla andra….
Jerker Klang,

Tror det är 20% !

brizy har 20 % rabatt.. När jag köpte min dress i från mira en allväders med avtagbarärm och invändiga hängslen så betalade jag 4200 med moms…

Brizy har 20% rabatt till ponnykuskar och 20% rabatt om man har Krafft reklam!

min allväders betalar jag 4975 för har iofs sponsor på den. pappa och min chef. så jag betalar bara 1500 själv.. min ponny dress betaade jag 2000 fr och monte jackan gick på 1475. fick lite rabatt flör ja va ponnykusk. detta är ifrån mira.

Hittade en hemsida till Beola, men den fungerade ? Kan man kontakta dom på annat sätt ?

Du kan ringa beola

Dubbelkollade nu när jag rotat fram fakturan.
20% för ponnykusk och ytterligare 20 % för kraft.
Mickis köpte sommarjackamed avtagbar ärm samt byxor. Detta gick på 3086kr inkl moms och frakt, leveransen gick på 4 veckor.
Jerker Klang,