shettis-bilder ;D
Lägg in bild på din shettis (Y)
skriv vad du vill om den :)
Magnifik;
Mbr. valack 5 år.
pl. 1-3-5… detta är nog inte rätt, jag vet iallafall att han har kommit etta en gång (L)
Magnifik är den snällaste häst man kan ha!
Jag fick han 2007 då jag tog min licens ;)
Han är 'lånad' av roland fransson.
Jag älskar min Magnifik! (LL
Fanny Henriksson
Roshems Mylady
fux sto 5 år
Ska starta nästa år om man hittar kusk..hon är så gullig vill alltid ha mat.leker med funiper hela dagarna.Hon är jätte snäll och springer snabbt.lite rädd om sitt huvud.min stora syster äger henne men jag tar hand om henne mest.köpte henne förra året.
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Telia f-98
u. Piggelina e. Fridhems Algot ue. Patrons Winkler
Hon är en superduper mysik liten shettis på 100 cm i mankh hon har travrekord 2.46,6.
Telia är snäll vid allt och gör allt man ber hon att göra.
Telia går just nu mer 2 unggrabbar i hagen (1 och 3 åting) som är hennes kompisar då vi har lämnat till baka hästar så nu har vi "bara" 3 st kvar.
Telia är en rödskäck, hon har vi haft sen hon var 3 år (om jag inte minns fel) och de är vi som har kört in och ridid in hon så de är klart att hon är mycke speciell, hon är min lill stjärna som hoppas på vinster å nytt rekord nästa år : ) <3
fler bilder finns på min pixbox www.perrehietanen.pixbox.se men lägger upp en bild hära :D
bild: Telia i stallet : )
Våran lille Pegasus född 07 :)
Här en bild från tömkörningen på banan :D
En helt underbar liten individ, man känner sig alltid välkommen i hans närvaro. Tycker det är superduper kul att bli inkörd och leka runt :) Satsar på att kvala honom nästa år och kanske så finns kriteriet där. Men vägen dit är väldigt lång och vi tänker inte skynda. Han ska få sin tid för det är han värd. Pegasus <3

jag och min shettis Kraterns Athena när vi tog dubbelseger på hemmabanan Östersund
Hon har rekord 2.42
insprungna pengar: 10.000
5 år gammal
mor: pia far: Alfons
köpte henne från stuteri Kraterns som treåring.
är riktigt nöjd med henne.
Kört in henne själv, även inriden. världens goaste!
om ni har nå bilder på henne så skicka gärna!:)

#5 du har ett halvsyskon till min :D

Goofy:) f.2004 rek.2.30.6 inspr.ca 17.000
har haft han sen han var 1år så han har varit hos mej nästan hela tiden:) han gör alltid sitt bästa på banan och kämpar på:) hemma kan han vara lite jobbig;) vill alltid sticka iväg när han ser andra och är väääldigt duktig på att ta sej ut från hagen haha;) men han är ändå min lilla bäbis vad han än hittar på:)<3
Trollmor är U:Lady Hawk :)