Rosenhälls Beata
Rosenhälls Beata är till salu
Brunt sto född 1997.
Lämnar fina avkommor bla Olympia Dar (3 starter segrar)
Beata är helsyster med bla Rosenhälls Mawerik rek 1.56
Beata är betäckt 2009 med Darius Roll 491
säljes endast pga ändrade omständigheter…
Härstamning:
F: Manfred
FF: Dröm J:R
FFF: Dröm
FFM: Jäntan
FM: Daisy
FMF: Klippman
FMM: Fröken
M: Brunette
MF: Brunte
MFF: Klippman
MFM: Becka
MM: Jill
MMF: Gullbon
MMM: Jasmin

vid intresse ring 0709746183 eller Pm:a
vad fin hon är riktigt snygg tycker jag!
putt

Jag med och helst hit ;-)
#4 det är bara till att slå till 

#5 jag håller ju på med övertalning här hemma ju *ler* nu när det är jul och allt 

#6 Hoppas du lyckas, det är ju kalasstam på både henne och "fölet". Hade vi letat fler avelsston hade vi slått till direkt.

#7 Ja jag hoppas det också , sen att jag får sålt en eller 2 shettisar nu med så hade det gått ännu lättare :-).
Beata är fortfarande kvar..

och sambon är fortfarande lika enveten …
Beata är fortfarande till salu. säljes endast pga vi inte ska avla så mycket som det var tänkt…

Är det ingen som vill ha detta fina sto?
Hon har tre helbröder som gått under två minuter (Bozo, Maracas och Rosenhälls Mawerik). Hennes helsyster Biggarett har lämnat tre avkommer som gått under tvåminutrer (Bom Bom, Befana och Biggarå).
Jag har tävlat hennes mormor, mor, syster och bror. Alla dessa är/var snälla och possitiva ponnyer.

#12 Jo du jag vill men får inte för sambon :( , måste sälja väck en del först och det är inte det enklaste just nu känns det som
putt
putt Levande föl avgiften ingår i priset:-)
riktigt bra pris på detta välstammade sto…

#15 Det är de verkligen men banka in det i skallen på min sambo ;)
men han märker väl inte om där går en till brun ponny?? det gör inte min kille iallafall hehe… du får henne för riktigt bra pris.

#17 Du den , han har full koll på alla hästarna hm han räknar tom ner dem , förstår inte vad han menar alls *S*, men jag hoppas verkligen vi får sålt några snart , tyvärr har ju vädret ställt till det lite för de som skulle komma och titta , de kommer när vädret blir bättre och det verka ju aldrig bli det :(
du kan säga att du fick henne för så bra pris att du inte kunde säga nej!!!

Haha min sambo märker inte heller något när han frågar mig hur många hästar jag har säger jag alltid runt 20 :) en dag fodrade han lösdriften och då kom han in och frågade, hur många hästar går där egentligen jag svarade 10st hm konstigt sa han jag är helt säker på att jag såg 13 men jag har väl räknat fel då sa han.

Min är allergisk och vistas inte i onödan i stallet och har därmed ingen större koll på antal. En mer eller mindre…

#20,21 Ni har det för bra :) , fast eg ska man inte klaga eg för jag har fått hur mycket hjälp som helst nu denna vintern av sambon.
#19 det är antalet hästar som är för många , enligt honom ska vi helst bara ha 10 st hm hur ska de gå till haha

Putt …pris 12000kr vid snabb affär…
putt..
bra hem viktigare än priset..
enbart Beata kostar 8000kr men då ska fölet hon har i magen tillhöra oss..