Brösta med färg
Såg i senaste numret av Hästmagasinet en brösta med färg från Wahlsten. Någon som vet var man kan köpa en sådan och om det finns för ponny?
Finns nog på de flesta travshopar. På Royalhästsport finns det i alla fall, dock bara för de större hästarna. Hade tänkt köpa en neonrosa .. insåg dock att den skulle bli ganska stor.
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

sett sånna på t.ex aubiose. Bidermans har kanske med, och de finns ju på många travbanor :)
Bild ? ;D
Stall Bråna
Det finns sånna på Royalhästsport

Menar du en sån som jag har?
De finns bara för stor häst iaf. Har bild i inlägg ganska långt ner i tråden om "första snabbjobbet avklarat".. Remmen som går över halsen är skiitlång isåfall ;) de andra remmarna är ganska så väldigt långa de också.. Mitt russ är väldigt grov och kraftig i typen och även fast jag gjort nya hål så som det går så är den väl för stor för honom.
(Jag rekommenderar den inte, såvida din ponny inte är väldigt väldigt grov i typen. Annars kommer du få göra nya hål(fast det lär man göra iaf) och om du inte vill att det ska bli värsta knöligt så kommer du få lov att klippa av remmarna så de inte hänger och slänger. Onödigt investerande, fungerar lika bra att klippa av remmen på förbygeln som man fäster under magen, då har man en färgad brösta som från början var en förbygel, så brukar dom göra i frankrike har jag sett..)

Wahlsten kan göra iprincip allt dom har i strl full till antingen russ eller shetland, det är bara att säga till :)

Jag har sett sådana på Bergsåkers Hästshop, dock vet jag inte om de finns i olika storlekar. Men dom jag såg där såg väldigt stora ut.

#7 Det är en därifrån jag har. Samma storlekar överallt tyvärr..
Kan tillägga att de billigaste finns i Frankrike, men lite väl komplicerat kanske :)