Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1905 ggr
divansson
0

Hästgård??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

vi ska flytta till sommaren och vi hittar ingen gård att flytta till.. :P  Så jag sätter in ett inlägg här bara för att höra om ni vet en fin gård typ.. i närhetan ev er kanske? de ska ha ett fint stall och fina marker så man kan bygga en rundbana, och ha stora hagar.. skulle upskatta om ni sa om ni vet nått litet bara.. :) men..  jaja.. jag vet att det är ganska onödigt att sätta in dethär här inne.. :P men det är så att vi kan nte ha kvar hästarna där vi bor nu till längre än i sommar då de vi har hästarna hos ska flytta och vi kan inte flytta dit till den gården för att de hyrde den och vi vill Inte hyra…  :P  men säg mer än gjärna till ifall du vet nån gård..

JMax
0

Vart i sverige ska det ligga? Hur stort stall?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ozzkan
0

För sent, vi flyttade för nån månad sen. :S Men det va ingen mark ändå, du skulle ha flyttat hit vi bor nu istället… :P

Boode
0

säger som #1 vart i sverige ska det ligga?

divansson
0

spelar ingen större roll. fasst inte för högt upp och inte för långt ner. så ungefär i mellansverige nånstanns..

DubbelE
0

våran granne ska flytta.. mycket mark, skog, lösdrift, ladugård m. mjölkgrop, stall, maskinhall, stort boningshus.allt är nyrenoverat. tillsalu för 53 milj Flört

Boode
0

Hahaha emma min pappa pratade om att vi skulle flytta dit

Asagard
0

#5 Häftigt! Det finns inte ute på typ Hemnet eller nåt, så man får se?? Räcka ut tungan

ozzkan
0

#5 Det kan väl inte va till salu för 53 (!!!) miljoner???

HugoBoss
0

#5 , haha  , men det var ju nästan billigt :D hahah , ;)
Det borde vara MÅNGA hektar mark till det stället :P

divansson
0

53 (!) miljoner…  uuum..  det var nog Lite väl mycket! ;) haha!

LinnJ
0

Men 53 miljoner brukar jag springa runt med i fickan varje dag. iaf man skulle hitta något som man verkligen vill ha och inte klarar sig utan :D Skämt åsido. Finns det bilder på huset? Skulle vart grymt skoj o kolla!

DubbelE
0

ingen aning om det finns ute nånstins, kan  gå upp o plåta i helgen så får ni se hur stor den gården e ;)

nemen 53 miljoner e väll inte så mycket? ;) det har jag alltid bakfickan. ^^

ozzkan
0

Jag trodde du hade missat ett komma tecken jag (5.3 miljoner) men icke! :P Ja, tänk om dom får det för den oxå!! :-D

divansson
0

ööömmh!?  hoho…  good luck med försäljningen!

amandahandersson
0

Det finns en jättefin gård med STORT stall, egen rundbana å mycket hagar å allt här i Boden. Jag tror den kostar 2,2 miljoner eller nått sånt?

DubbelE
0

#14, jodå, visst lyckades dom sälja den ;) i förrigår, till nån ekobonde.

bilden är på en bit av huset.

divansson
0

okej..  hm.. :P

#16.. okej, ja.. då har man råd med mkt.. ;)

Svartkrut
0

#16, Ja du Emma, om det huset är fint och är ert grannhus, hur ser då ert hus ut? Lär ju inte vara ett ruckel precis. ;)

DubbelE
0

#18… litet, rött med vita knutar, 4 rok ;)… litet o bra ^^

Svartkrut
0

*19, Gulligt! =)   Det har jag med.. =P Fast lite större kanske. Vet inte riktigt. x)  På bilden ser man la lite av huset bakom Svartkrut. =)

ozzkan
0

#15 VA!! 2.2 miljoner m,ed egen rundbana!? De va ju skit billigt!