Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 990 ggr
MonteMira
0

Långvagn säljes!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En grönlackerad vagn som är mycket lättdragen och passar litet varmblod till russ. Det är förstärkta cykeldäck från -06 som klarar och ha mycket vikt på sig, själv har jag kört med vagnen överallt utan en enda skråma. Hemmagjordsits som skulle behöva ett nytt överdrag på sig då det har blivit ett litet hål i "tyget". Annars är den mycket skön o åka i. Går utmärkt att köra snabbjobb i osv. Har själv använt den till ett russ men tidigare är den använd till ett litet varmblod. Finns på lillerudsgymnasiet 2 mil från karlstad. Ni kan antingen svara här på forumet eller på min mail: camillahinas@hotmail.com

Vill ha 2000 kr för den. Men det är alltid diskuterbart !!!

thilda-
0

haha vilket hemma bygge :)

MonteMira
0

hehe Ja vetSkrattande. Min första vagn vett du. Måste köpa en lite bättre känner ja när hästarna börjar prestera lite mer känner att jag vill ha lite bättre sakerCool

thilda-
0

haha :D jag kan säga.. Då har du inte sett min :) hihihih :D den ser ännu mera skabbigare ut än din :) *ler* Fast. Det är ju då inget hemma bygge :)

Nitro
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en skitful speedcart och tränar i. Jag sålde min nya fina rockard efter att den var sönderskenad av en viss Plexuz .
Hrm!Fundersam
Därför skaffade jag en jätteful gammal storhästvagn att köra i hemma. Då gör det inget om de pajjar den :P

MonteMira
0

hehe=P inte bara jag då som har en lite "fulare" vagnCool