Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2381 ggr
olesen
0

Russ sökes?

Heej

Söker ett russ som finns till utlåning, ev senare köp.

Har ett russ som jag ska tävla 2010 men vill ha en till eftersom det kommer bli mkt tävlande om hästarna är i form. :)

Är 18år och kört sen jag var liten, tog licens när jag var 11år. Kör även stor häst, men ej licens än.

Söker helst sto eller valack. Helst sto om det ska bli köp efteråt, efter som vi vill kunna avla på henne senare. :)

Har du något russ du vill få travpresentationer på lr bara vill låna ut? :) skriv gärna.

Skicka PM.

ryttarn
0

Lojstasixten är en väldigt fin valack som jag starkt kan rekomendera. Han är startad men har inte tävlat de senaste två åren pga tidsbrist.

läs mer här

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

palomia
0

Har PM:at dig.Glad

olesen
0

putt putt :)

olesen
0

putt..

olesen
0

putt:)

MonteMira
0

Har PM:at dig :)

haja
0

hej jag har kanske det russ du söker  tele 0477 63085

från christerr

olesen
0

putt

Dianaross
0

Söker du fortfarande ett russ att leasa/köpa?

olesen
0

:)Put

duett
0

hej jag har ett russ sto som är född 07 är lite körd men behöver träning  men du har kunskaper

Blokaruss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

jag har ett russto efter Jupard u Skarvikens April. hon blir 5 i år- Fux med bläs och vita halvstrumpor. Hon kördes in förra året och det gick bra men har sedan inte körts något. Det är en dam som nog har lite krut i sig - hennes mamma älskade att trava fort men vi har inte hållit på med trav själva.

Jag finns på gotlandsruss iFokus där även en del bilder på Gullviva finns. Hör av dig om du är intresserad.

mvh

Heléne  Wijk

Bloka Stuteri

olesen
0

söker fortfarande, helt med travstam och i kondition :)

olesen
0

helst *

rebeccajansson
0

Du har pm….

Saaandberg
0

how about Turbo B? :D

palomia
0

Har du redan lämnat tillbaka Jakom??

olesen
0

#16 ja turbo kanske skulle va bra :)

#17 nä han ahr jag kvar. men massören ska komma nästa vecka, för han är lite spänd och så i bak, så han går itne så hårt nu. så därför vill jag ha en till tävlingshäst :)

Saaandberg
0

#18, jag kommer anmäla honom till halmstad den 25e april, du kan ju kanske kika på honom då? :)

olesen
0

aah, lite långt att åka :/. men ska du anmäla honom till Ax den 16 maj?

Saaandberg
0

finns det proppar anmäler jag :)

olesen
0

puutttar

rekje
0

Hej

Har ett sto bara till salu, efter korsnäs Brådis undan Memory. rek strax under 2 min, ej i träning nu

Renée 070 425 04 59

tessan666
0

Hur länge tänkte du låna?

olesen
0

Spelar ingen roll, helst fler sesonger. Men det kvittar