Årets första..
träning är avklarad. Min kära lilla ponny vet inte vad vintervila är och tog vid i samma tempo som hon slutade i förra året.
ÄNTLIGEN :). Känns som om vi var sist igång med vårträningen, men vad gör det! :)

Härligt att vara igång :) Jag har också precis börjat.
Kul :) Skitkul att vara igång igen :)
Själv har jag kört aktivt sen december, men vissa veckor är det -25, och vissa är det bara -5..

Jag har inte alls kommit igång som jag skulle velat :( Kör bara 1 gg i veckan, lör el sön, hinner inte efter skolan än, men snart så, när det blir lite ljusare!

Har också börjat med mina. =) Kör dom varannan dag nu och det är sååå kul! =)

har haft våra igång runt mitten på december.. Men nu körs dom i stort sett varannan dag. Var in på banan i helgen och sprang några bakvarv och gudans vad dom tyckte om det!

Jag körde mitt första lite längre pass med en av hästarna idag och han var jättefin! :)

jag har kört gemini sen ibörjan av januair så han börjar snart bli riktigt smal mot vad han har varit…men han är 10 gånger hetare än förra året:(
#0 Du kan ta det lugnt Mia! Calippo har inte börjat träna ännu, och hon som aldrig ens varit på en travbana *hehe* Hannibal har också precis börjat träna i trav, har bara skrittat innan!
Hälsa Fina Ina från mig, och lycka till med träningen=)

Körde första riktiga hårdpasset med Odena igår mot sommarkompisen Estelle och tänka sig odena springer ännu fortare än estelle….