jag har KANSKE tänkt att starta Lill Lucky.

Kanske med rocky boy.
Det har varit tanken hela tiden, men först måste hästarna bli bra, så i dagsläget vet jag ej..

Om allt flyter på så kommer vi att Starta Tejas Monljus på Eskils…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Har funderat på det… men vi får se…
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Är Plexus i form kommer vi nog :)

om allt går som det ska så ska gemini kvala, vi har dock ingen annan startbar så de blir endast kval :)
Men hoppas att det blir mkt anmält ! :D
nepp, inte den här gången :) satsar på Vaggeryd som årsdebut! :)
Närmar sej, några fler som tänkt anmäla?
jag kommer med en utav dem iaf.
hade tänkt anmäla men upptäckte nu att anmälan går ut på fredag och ponnyn ska kvala på söndag. Attans
Planerna tidigare i år var att årsdebutera på eskils, men efter omständigheterna hoppar vi över denna gång.
japp vi ska starta både allison och missy =)

Jag ska anmäla Dar's Golf till 2.04.

#14 Nää, måste du anmäla just han till de ;)?

Jag och Björksta Delit kommer.

#16, ;)
Vid frågor om anmälningar imorgon kan ni ringa till mig: 0733-309 389 då jag kommer vara med och ta emot anmälningarna!

Startlistor på G?
alltid nyfiken inför årsdebuten :)
Jerker Klang,

Listorna har kommit, lägger in såfort jag kommer till en dator :)

OBS!!! Preliminära listor 
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Det ska bli väldigt roligt att komma upp till Eskilstuna igen. Det var nog 9-10år sen man var där senast :P

Mycket anmält, vad kul!! 

#23 Ni är varmt välkomna!!

Man börjar sakna travet nu =) Kul med så fina lopp!

Hade vart så kul att va med :P Fina lopp vart det iaf.
# 25 Tackar :)

Kul med så mycket anmält, fina lopp dessutom.
Jerker Klang,
Ska bli väldigt kul att komma igång igen :)
fina lopp :) lycka till allihoppa :)
PM till tävlingsdagen.

Vi missade helt att det var anmälan på morgonen men sånt är livet. Hörde att det var fler som gjort samma miss som oss……
#33 Synd att ni inte anmälde via mail då. Den möjligheten finns ju också. Då kan du anmäla i flera dag i förväg om du vill och ha telefontiden som reservlösning om du glömt maila.
Det står att boxlista ska ligga på hemsidan, jag hittar den inte. Någon som vet?
~ Anneli ~
Det är meningen att den ska ligga där. Men vi har problem med hemsidan just nu och har svårt att få ut grejjer. Det har även blivit vissa ändringar på boxlistan. Jag har den på andra datorn och kan lägga ut den lite senare. Men det är fortf. en preliminär boxlista!
#36 Ja gör det är du snäll, inte för att det är jätte viktigt… Men kul att veta…
~ Anneli ~

vad arg jag blir!!! pålitliga ATG klinik och säga att det är 3 dagars karens på vaccinationen när det är fyra!!! Hela helgen förstörd för mig nu ju!! Jag som har satsat så inför Eskilstuna med bra lopp och allt!!!! H…………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#38 Är det inte 96 timmars karens? I så fall blir det ju 3 dagar.

96h är väl ändå fyra dygn? 24,48,72,96….
#38 Tråkigt när sånt händer…!!
#40 Opps!!
Så fel jag räknade.

Verkligen. blev så himla ledsen när man är peppad och har laddat inför säsongen. Och speciellt efter att jag missade örebro pga blödande magsår och sjukhusvistelse:(
preliminär boxlista till på söndag!!!
Såg att det blev lite konstigt med utestall D & C. Boxnumren står på sida ett och hästnamnen på sida 3… :S
#44 Kan jag få ha mina tre ihop? jag sa det när jag anmälde.
Ronja stack, Trolleby Melon och Hults Zenito. Och vi ville gärna stå med Rally Currant och Så Charmig JSA
~ Anneli ~
Jag fixar det! Som sagt listorna är preliminära. Det var ganska röriga anteckningar om boxönskemålen… Sånt som händer! Men det löser vi!
#46 Jätte bra. Alla problem är ju till för att lösas. Bra att du la ut listan här så kan man lösa vissa saker redan nu så slipper man stå på tävlings dagen och göra det.
~ Anneli ~
#47 Det är rätt gott om tomma boxar så jag tror att det går att lösa även om man upptäcker något på själva tävlingsdagen också. Med lite välvilja så….
#48 Jo det såg jag med, men jag visste inte att de boxarna var så att man fick använda dem, Det kan vara begränsningar.
Sen vet jag av egen erfarenhet att det är mycket skönare ju mindre boxbyteri man behöver göra just på tävlingsdagen. men som sagt, allt går att lösa.
~ Anneli ~

#38 Kan vara bra att veta att det ALLTID är minst 96h karens på injektion (nål i huden). Oavsett vad man injicerar…
Synd att det blev så tokigt… =(
Det har redan blivit fler ändringar än bara #45:s… listan spikas ikväll, lägger ut det giltliga listan då. Så är det fler ändringar som behöver göras, hör av er till mig snarast! Kl 19.00 skickas listorna till programet och då kan inga fler ändringar göras!

#38 & #50 som t.ex. akupunktur - nål i huden = 96 h karens…
Jag råder ALLA att gå in och läsa om karenstider kotinuerligt: http://www.travsport.se/svetfraga?kommando=karensTider

Om det går att få till så skulle vi vilja ha Smedens Passionata och Linus-Ida brevid varann.
Tackar på förhand
#53 det fixar vi!
#54 Hur hamnade mina hästar nu?
~ Anneli ~
Nya Boxlistan!!!