Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: resultat
Läst 947 ggr
juliapettersson
0

Jag vill uppmärksamma...

… Marika Jansson som igår tog sin första tränarseger med varmblod!

Marika fick i höstas en så gott som utdömd häst som skulle slaktas om hon inte ville ha honom. Hon tränade upp honom, och igår startade hästen på Romme och vann i debuten! Skrattande

johanna9
0

Grattis.. gud vad kul :)

Colt
0

Gud vad kul! Stort grattis Marika!!!

GranoStall
0

Grattis Marika! Du är duktig duSkrattande Var du lika nervös som i kvalet?Flört

Tusen
0

Hurra och grattis! Roligt att fler ponnykuskar får visa vilka duktiga tränare och hästmänniskor de är. Ännu en utdömd häst som fått chansen att visa att de har mer kvar att ge bara de får chansen. Jätteroligt Marika!Skrattande

MagganS-B
0

Grattis Marika! Jättebra gjort!

Tessma
0

Grattis! Är kul och se att inte jag bara tar till mig dem hästarna som är utdömda. Jag har dessvärre inte kommit längre än kval då karlarna har piskat dem i löpen och hästarna har sedan gett upp eller så har dem varit för skadade och fått somna in på gården

C-Ainerud
0

Grattis Marika, jätte kul! Lite pyssel och omtanke så hästarna blir glada brukar göra susen, även stora hästar ska ha roligt! Glad

ebba93
0

grattis marika:D

marika-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så hemskt mycket alla! Glad

jag såg ju knappt loppet eftersom jag satt bakom ett plank Flört Men jag vill även passa på att säga att Torbjörn kunde inte ha kört hästen bättre! Dom passade verkligen tillsammans.

Sen att det var två utdömda hästar med i loppet, två Alundahästar som kommer 1:a och 2:a gör ju inte saken sämre, två träningskompisar!

Carpedium
0

Grattis Marika !

thilda-
0

åh va roligt!!! :) Grattis!

aamaandaahh
0

nej gud vad kul, grattis :D

fnut
0

Ett stort grattis till Marika :D

Jennie_A
0

Grattis igen, verkligen roligt! När börjar du köra honom själv? Glad

sarahansen
0

Stort jätte grattis Marika! Skrattande Gud va kul!