Vem vill ha Ruffs?
Vill du ha en blivande SM ponny? Pigg, glad och framåt.
Ruffs Mo är en av våra shettisar som inte har hittat ett nytt hem. Han och de andra som finns kvar hittar du i bifogad bild/fil

men putt fuólket. RUFFS ÄR EN RIKTIG STJÄRNA, hade jag inte varit för gsmmsl och inte haft en häst svikande bror hade vi velat ha honom på studs. finns inte många utav de här toppshettisarna.
Ruffs är grymt fin och duktig. Synd att man inte var en 10-åring ;)
Stall Bråna
Gud vad gullig Zvante är!

Jag vill verkligen ha honom :)

ska anne börja köra shettis , nawww :P
#8 En liten Kanon till den blivande kusken kanske 
skal du selge vogna?
Nej, någon vagn kan vi inte sälja i dagsläget.
Dags att putta upp våra små hästar igen….
Det finns både yngre förmågor med kapacitet att utvecklas, kanske en blkivande SM-ponny och några unghästar till salu.
hur är Ruffs at köre.
#13 Pigg och framåt.
Mycket häst i handen ibland för att vara shettis.
Han kan vara busig ibland hemma i skogen, skutta åt sidan och så för att han "ser små tomtar" i mossan som jag brukar säga.
Eva.
Ruffs startar i morgon på Halmstad. Då kan man ju alltid titta på den lille pigge pojken….
Kan du berätta då hur gick Ruffs Mo?
Zvante e sååååååå SÖT!Skulle vilja ha honom men jag har redan för många!
Kan du skicka lite mera information om Ruffs Mo till e-mail: heemekki@hotmail.com
Vi är från Finland så vi talar inte så bra svenska. Det är lätt att förstår texten. :)
#16, Ruffs kom femma och gick 2.27.5. Det är en bit över hans rekord men han är inte mkt tränad i år eftersom Josefina i första hand försöker hinna köra sina russ. Han var pigg och glad som alltid.
Eva