Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 581 ggr
EllaMarine
0

Prix de France

Härregud … :p Någon som såg loppet?

Jag tycker fransmännen är dåliga på att filma, man blir ju totalförvirrad :angel:

Iaf, vad säger ni om Opalens och Connys insatser då ? Verkar som att Conny inte riktigt är redo för att möta dom stora grabbarna i Frankrike ännu eller är något fel med honom ?

FridaNyberg
0

Loppet var grymt! Öpnna 04 :O!

Conny verkar inte trivas i frankrike, nått galet är det ju iaf. Visst, han fick ett tufft lopp, men han borde kunnat bättre.

Opalen höll bra tycker jag. Kul med en sån bra amatör-häst :)!

Hannna
0

Ja, vad grymma fransmännen är! Rysligt fort körde de i nedförsbacken, utan att någon ens drev specielt mycket öppna 04.

Kesaco och Kool Du Caux var enorma! 1.09.8 fullväg…

Ja Opalen imponerade på mig, fick ett ganska snällt löp men fullföljde mycket bra som 3:a.

Usch Conny ja, tycker synd om honom. Inte kul att få ett sådant lopp när man inte är frisk. För något fel måste det varit på honom?

EllaMarine
0

Mjo … man tycker ju att det borde vara något fel på honom, läste detta på Travnet.se :)

- Han kändes jättesmidig och fin i värmningen, men det är inte det rätta draget i honom i loppet. Visserligen så blev det en väldigt snabb öppning och ett tufft lopp men det är något som inte stämmer, säger Björn Goop efter loppet.

Vad som kan vara fel är för tidigt att säga.

- Vi får helt enkelt ta och kolla upp honom och se vad det kan vara. Efter det så får vi ta ställning till om han ska åka hem till Sverige eller vara kvar här nere. Han kommer i alla fall att åka hem till "Tarzans" gård i Normandie ikväll, avslutar Björn.

( http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=26617&infoTyp=nyhet )

Man blir ju nästan lite mörkrädd av att se fransmännen .. huh :S