Inridning/tillridning
Tar imot hästar/ponnyer på inridning eller tillridning. Har haft den här verksamheten i tre år nu. Ger även ridlektioner om det så önskas. Hästen/ponnyn står hos mig (månadsvis) och då ingår allt. Hingst/sto eller valack har ingen betydelse.

Du har ingen hemsida eller något där det står om eventuella utbildningar och grejer?
Inte för att jag är i behov av hjälp, men om jag skulle ha varit det skulle jag nog ha velat "läst på" lite innan. =)

självklart förstår jag att ni vill veta det. Jag är 23 år. Har egen uppfödning av shetlandsponnyer och varmblodstravare hemma. Har ett stort rymligt stall med 8 inneboxar och två uteboxar och en blivande lösdrift. Jag är 160 cm och väger 57 kg. Jag har gått på kvinnerstaskolan som hästskötare och är utbildad och jobbat som hästskötare i bla Italien. och jobbat åt några travtränare här i Sverige. Jag har ridit regelbundet dressyr för Johan Ekenberg och Hoppat för Mia Grane och Fredrik Hasselberg. Har själv hållt lektioner i fyra års tid nu inriktning dressyr och hoppning. Min hästhållning är bestämd,frammåt men ändå lugn och sätta hästen i fokus. Tänker väldigt individuellt på alla hästar jag jobbar med och ser hur de utvecklas. Jag håller till på Hammarö 1 mil utanför Karlstad. Jag tar 4000 per häst/ponny och då ingår foder,tillridning,strö,box,bete,skötsel. Hoppas ni fick veta lite mer om mig och min verksamhet nu:)